orvis tls
Fra : Frank

Dato : 04-04-03 21:24

hej jeg sidder og overvejer at købe en orvis tls. stang og vil gerne høre om
der er nogle der har erfaringer med denne stang.
jeg tænker på at købe en klasse 7-8 til kysten måske en firdelt da jeg ofte
tager mc-en ud for at fiske.
jeg bruger normalt en reddington klasse 5-6 til åen og lidt til søen, jeg
begyndte at fluefiske for et par år siden og nu har
go-fishing et kanon tilbud på orvis, så måske var det nu jeg skulle begynde
på kystfiskeriet.
vil derfor blive glad hvis nogen kunne fortælle mig lidt om denne stang og
om deres garanti på 25 år, er det for førstegangs ejeren eller følger den
stangen? hvordan er aktionen i forhold til min reddington?

mvh Frank
odense.