Stjer... øv for en aften
Fra : / / dentro / /

Dato : 04-04-03 21:09

Så fik Danmark en ny Sascha Dupont. Juhu. Sikke vi glæder os til endnu en
stener-plade blandt alle de andre. Hvorfor kunne en af de funkie kunstnere
ikke vinde? Øv øv øv.

/ / dentro / /

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 04-04-03 21:38

Tænk sig engang at der er folk som har brugt, eller bruger, tid og penge på
at se den slags opreklameret l*rt. Det er ganske enkelt frygtligt for dansk
musik som helhed, at programmer som "Uden hjerne for en aften" (feat.
Natasja Crone...fornæm ironien) eller "Papstars" har så stor en indflydelse.
Det eneste man kan trøste sig med er vel, at dem der kommer frem aldrig
holder mere end et halvt år. Lige et surt opstød herfra midt i al ekstasen
over denne fantastiske musikalske aften, hvor DR ikke har fået meget tid på
sendefladen. Håber snart trenden vender...

Fra : Michael Castensen

Dato : 04-04-03 21:48

"Kian Mejdal Pedersen" <kian_mejdal@yahoo.com> wrote in

> [...]
> surt opstød herfra midt i al ekstasen over denne fantastiske
> musikalske aften, hvor DR ikke har fået meget tid på sendefladen.

Har du husket at tage din medicin?

Mvh
Michael.

Fra : Søren H. Nicolaisen

Dato : 04-04-03 21:56

Hun kunne da synge...... nogengange........ men det er lidt imponerende at
man kan nå så langt, og alligevel tillade sig at stryge et par pivfalske
strofer afsted (Og folk klapper alligevel - de dresserede aber).

Jo jo, hun skal nok bare øve sig lidt endnu, men at vinde på at synge falsk,
så skraber vi bunden.

Sampson kunne, men der var vist ingen af dagens finalister som for alvor
kunne, hvis de skulle.

Søren

Fra : Karina Hjorth

Dato : 04-04-03 22:35

> Sampson kunne, men der var vist ingen af dagens finalister som for alvor
> kunne, hvis de skulle.

Jeg tror faktisk, at Ea kunne synge... Desværre havde hun så bare valgt at
parre sig med Martin, hvilket trak ret meget ned efter min smag...

Mvh
Karina

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-04-03 22:43

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> wrote in message
> Jeg tror faktisk, at Ea kunne synge... Desværre havde hun så bare valgt at
> parre sig med Martin, hvilket trak ret meget ned efter min smag...

Ja, parringer er noget ulækkert noget. Især med ham dersens Martin. Har vi
ikke love mod den slags?

/Nikolaj

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 04-04-03 22:39

Karina Hjorth wrote:

> Jeg tror faktisk, at Ea kunne synge... Desværre havde hun så bare
> valgt at parre sig med Martin, hvilket trak ret meget ned efter min
> smag...

Sjovt, jeg hørte det lige omvendt.

'Anders

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-04-03 04:40

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse

> Sjovt, jeg hørte det lige omvendt.

Me 2, selv om han nu heller ikke er nær i samme klasse som 2 x Jacob.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-03 22:26

Michael Castensen <@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8def96$0$177$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Kian Mejdal Pedersen" <kian_mejdal@yahoo.com> wrote in

> Har du husket at tage din medicin?
>
> Mvh
> Michael.

_________

SV: Snakker du om at tage noget "søvndyssende" medicin, så ville det være
unødvendigt at tage noget. Det ville være nok at tænde for "Tissetrængende
trippende skrålehals for en aften"

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-03 22:24

Kian Mejdal Pedersen <kian_mejdal@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b6kqfh$jsg$1@sunsite.dk...

"Uden hjerne for en aften" - "Papstars
-------

FIREDOBBELT MEGA GRIN

hehe. "Man kunne også sige "Natasha for en aften" - "Skrigeballon for en
aften" - "Flopstars".
Håber diog at der kommer et enkelt afsnit mere. Det skulle hedde: "Uden
hjerne for en aften - den endelige udryddelse"

Hilsen Åge

Fra : PsykoFrans

Dato : 04-04-03 23:18

Jeg er rørende enig. Tarek skulle have vundet.... Han skuffede mig dog lidt
i aften....

Fra : Michael Castensen

Dato : 04-04-03 22:22

"PsykoFrans" <jeppe_n@adslhome.dk> wrote in

> Jeg er rørende enig. Tarek skulle have vundet.

NEJ!
Der er for meget "ring i næsen" over ham!

Mvh
Michael.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-03 22:29

Michael Castensen <@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8df75f$0$210$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> NEJ!
> Der er for meget "ring i næsen" over ham!
>
> Mvh
> Michael.
_______

Hihiii - Nu holder i altså - Havde han også kommunistoverskæg ?

Hilsen Åge

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-04-03 22:44

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Hihiii - Nu holder i altså - Havde han også kommunistoverskæg ?

Kun politibetjente, diktatorer og dansktopmusikere har overskæg, Aage. Find
selv lighederne.

/Nikolaj

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-03 22:49

Nikolaj Borg <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pZmja.3209$y3.536473@news010.worldonline.dk...
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
>
> Kun politibetjente, diktatorer og dansktopmusikere har overskæg, Aage.
> [...]
________

Nå, så vidt jeg erfarer mener "Kandis-Johny" da vist ikke at det er "okay"
med overskæg. Jeg har heller aldrig set Birthe Kjær med overskæg. Heller
ikke Dorthe Kollo eller Gitte Hænning.

Hilsen Åge

Fra : Lars Bernau

Dato : 05-04-03 08:48

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> med overskæg. Jeg har heller aldrig set Birthe Kjær med overskæg. Heller

Så har du altså aldrig set de damer om morgenen, inden ansigtet har fået
den helt store overhaling.....

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Dopedog

Dato : 05-04-03 09:46

> [...]
> med overskæg. Jeg har heller aldrig set Birthe Kjær med overskæg. Heller

Du kender dem jo heller ikke privat vel

Fra : Esben I.

Dato : 05-04-03 23:05

"Åge Halldorsson" wrote:
< Havde han også kommunistoverskæg ?
mener du motherfuckermund ?
mvh
Esben I.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-03 00:01

Esben I. <raggamuffin@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3E8F5312.8E025622@get2net.dk...
> "Åge Halldorsson" wrote:
> < Havde han også kommunistoverskæg ?
> mener du motherfuckermund ?
> mvh
> Esben I.
____

Ja noget i den henretning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-04-03 01:52

/ / dentro / / <kena@mail.dk> skrev:

> Så fik Danmark en ny Sascha Dupont. Juhu. Sikke vi glæder os til
> endnu en stener-plade blandt alle de andre. Hvorfor kunne en af de
> funkie kunstnere ikke vinde? Øv øv øv.

Alle finalisterne vil formodentlig lave en plade. Personligt så jeg gerne et
album fra "Little help ..." Jakob. Damn, han har et par gode lunger.

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Michael Schrøder

Dato : 05-04-03 09:12

/ / dentro / / <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8de672$0$10462$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> stener-plade blandt alle de andre. Hvorfor kunne en af de funkie kunstnere

Til gengæld var det en fornøjelse at de optrædende kunstnere sang live.....
Zididada kan da banke en fest op hvorsomhelst.

Mvh
Michael

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-04-03 12:43

Michael Schrøder <skjernvej38b@mail.dk> skrev:

> Til gengæld var det en fornøjelse at de optrædende kunstnere sang
> live..... Zididada kan da banke en fest op hvorsomhelst.

Det kan de s'gu. To mand og en guitar satte væsentlig mere gang i den end
Rene Dif og hans bimbos.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 05-04-03 20:34

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i

> Det kan de s'gu. To mand og en guitar satte væsentlig mere gang
> i den end Rene Dif og hans bimbos.

Rene Dif(fus) er nok Danmarks musikbranches største bud på en nar
for tiden...

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Michael Castensen

Dato : 05-04-03 19:48

"Michael Schrøder" <skjernvej38b@mail.dk> wrote in

> Til gengæld var det en fornøjelse at de optrædende kunstnere sang
> live..... Zididada kan da banke en fest op hvorsomhelst.

Ja, forsangeren synger simpelthen fremragende!

Mvh
Michael.