*hastesag* Skal jeg gå ind og se Hotel ell~
Fra : MP Jakobsen

Dato : 04-04-03 21:08

Jeg har bestilt billetter til Hotel i aften, men efter at have været inde og
se nogle af bruger-kommentarene på imdb må jeg sige jeg er blevet i tvivl om
hvorvidt det er værd at tage i biografen for den. Er der nogen der har set
den, eller ved noget om den, der kan fortælle mig om jeg skal sætte mig op
på min cykel og komme afsted, eller om jeg heller skal sætte en god DVD på.

MP

Fra : MP Jakobsen

Dato : 05-04-03 10:31

Nåh, nu tog jeg så ind og så den.
Hmm... Jeg ved ikke engang hvad jeg ville have svaret hvis andre havde
stillet det samme spørgsmål. Den er værd at se hvis man gerne vil se noget
andet, og ikke er bange for at se en film der til dels er mærkelig for at
være mærkelig i sig selv. Den har humoristiske scener, den har morbide
scener, den har bizarre scener, den har fængslende scener. Men intet af det
virker sådan rigtig helt. Meget rodet og måske nok så voldsom at det bliver
uinteressant.

Men med mange af de mærkelige oplevelser jeg gjorde mig i går nat mellem
24:30 og 02:30 må jeg alligevel sige at jeg ikke har fortrudt at ofre min
nat på den.

Om ikke andet kan man jo tage ind og se den i aften i gloria bare for
oplevelsens skyld.

MP

Fra : Kasper Andersen

Dato : 06-04-03 14:01

> [...]
> at ofre min nat på den.
>
> Om ikke andet kan man jo tage ind og se den i aften i gloria bare for

Tak for anmeldelsen.

Jeg har selv været i tvivl om den ville være værd at se eller ej. Tror jeg
vil prøve at give den en chance..

Mvh
Kasper