The Bourne Identity (Spoiler)
Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-04-03 21:03

Har lige set BI, og det var en rigtig god action film. Der var faktisk mere
James Bond stemning over den, end over de sidste mange JB film.

Meeen slutningen...har læst BI på bog engang, og jeg mener da bestemt ikke
den sluttede som her i filmen, faktisk synes jeg slutning var lidt tam, er
der nogen der kan huske bogen og beskrive hvad forskellen på filmen og bogen
er.

Det jeg mener at kunne huske er at i bogen er han en agent der har taget JB
identitet for at fange den rigtige JB, men måske husker jeg forkert.

Mvh. Brian

Fra : Lars Ehlers

Dato : 05-04-03 00:37

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote in message
> [...]
> den sluttede som her i filmen, faktisk synes jeg slutning var lidt tam, er
> der nogen der kan huske bogen og beskrive hvad forskellen på filmen og

Bogen og filmen er to meget forskellige ting. Filmen starter meget godt, men
den går meget hurtigt af sporet. Midt henne i filmen kunne jeg slet ikke
genkende noget fra bogen. Bogen er jo meget koncentreret omkring den berømte
Carlos, og da filmen foregår i vores tid, så er Carlos slet ikke med....

Prøv i stedet at se tv filmen med Richard Chamberlain
http://us.imdb.com/Title?0094791 den ligger temmelig tæt på bogen.

> Det jeg mener at kunne huske er at i bogen er han en agent der har taget
JB
> identitet for at fange den rigtige JB, men måske husker jeg forkert.

Det er "The Bourne Supremacy".

Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Rikke & Brian

Dato : 05-04-03 06:13

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
berømte
> Carlos, og da filmen foregår i vores tid, så er Carlos slet ikke med....

Det er da rigtigt, det kan jeg godt huske.

> Prøv i stedet at se tv filmen med Richard Chamberlain
> http://us.imdb.com/Title?0094791 den ligger temmelig tæt på bogen.

Har også set den engang for lang tid siden

> JB
>
> Det er "The Bourne Supremacy".

Men er der ikke også noget i BI, med at han ikke er den person som han i
første omgang finder ud af han er, jeg mener at han bliver jaget af begge
sider, eller husker jeg helt forkert?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-04-03 12:49

Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev:

> Men er der ikke også noget i BI, med at han ikke er den person som
> han i første omgang finder ud af han er, jeg mener at han bliver
> jaget af begge sider, eller husker jeg helt forkert?

Han bliver jaget af begge sider, fordi han ikke selv kan huske hvem han er.
Faktisk tror han (på et tidspunkt), at han selv er Carlos og det er jo ikke
særligt snedigt for hans tidligere arbejdsgivere.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Klaus G.

Dato : 06-04-03 21:12

> Har lige set BI, og det var en rigtig god action film. Der var faktisk
mere
> James Bond stemning over den, end over de sidste mange JB film.

Jeg har selv set den 2 gange, og jeg kan hver gang sidde og savle lidt over
hvordan lyden er i filmen. Sad også og stenede til tittel menuen på DvD'en,
bare for at høre musikken. Måske mig som er lyd gal, skal jeg ikke kunne
sige :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch