Nogen der ved noget om en start dato
Fra : Auto-EL

Dato : 21-03-01 16:52

Er der nogen der ved noget om en mulig dato for adsl i dragsholm området
(NV-Sjælland)???

/Lars

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 21-03-01 17:35

On 21 mar 2001 Auto-EL uttered some barely human sounds which I was able to
translate into <99aijk$1c$1@sunsite.dk>:

>Er der nogen der ved noget om en mulig dato for adsl i dragsholm området
>(NV-Sjælland)???

Tænker du på nogen speciel udbyder?

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : Auto-EL

Dato : 22-03-01 14:51

Nej bare Adsl i det hele taget?

/Lars

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns906BB2DCE3BA3larskyndidk@193.162.153.115...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-03-01 15:55

"Auto-EL" <Auto-El@EL.dk> wrote in message news:99cvr8$79$1@sunsite.dk...
> Nej bare Adsl i det hele taget?

Men ADSL udbydes af flere (u)afhængige udbydere, der hver især har deres
plan. Dermed kan man ikke give et overordnet svar.

Dit bedste forsøg vil være at gå ind på hver udbyder (WorldOnline,
CyberCity, Mobilix og TeleDanmark) og se hvad resultatet af en søgning
giver.

Ved negativ søgning, står der hos nogen hvornår det forventes at de kan
udbyde ADSL.

--
Bjarke Andersen

Fra : DeltaPower

Dato : 22-03-01 20:58

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> Dit bedste forsøg vil være at gå ind på hver udbyder (WorldOnline,
> CyberCity, Mobilix og TeleDanmark) og se hvad resultatet af en søgning
> giver.

På forhånd kan du med 99% sikkerhed regne med at Mobilix ikke kan levere ...
København, Odense, Århus og Aalborg er limit i øjeblikket - og kun i noget
af disse byer.

> Ved negativ søgning, står der hos nogen hvornår det forventes at de kan
> udbyde ADSL.

CC og Mobilix er nogen af dem der ikke oplyser det altid.

DP

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-03-01 09:21

"DeltaPower" <deltapower@spamfilter.dk> wrote in message
> På forhånd kan du med 99% sikkerhed regne med at Mobilix ikke kan levere
> København, Odense, Århus og Aalborg er limit i øjeblikket - og kun i noget
> af disse byer.

Næ, det er sandt, men jeg følte at jeg var nødt til at nævne dem, da de nu
er ADSL udbyder, og svaret jo p.t. er standardsvar siden der er så mange der
spørger hvornår ADSL kommer til netop deres by.

--
Bjarke Andersen

Fra : DeltaPower

Dato : 24-03-01 02:10

> [...]
der
> spørger hvornår ADSL kommer til netop deres by.

Sandt nok ... er bare lidt frustreret over først at få at vide at de nok
skal nå at få Virum central gjort klar, for derefter at få at vide at de
ikke ved hvornår den bliver klar...

At de så kan levere på den næste central på linien sydpå ... det er altså
lidt træls...

DP

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 22-03-01 17:23

"Auto-EL" <Auto-El@EL.dk> wrote:

>Er der nogen der ved noget om en mulig dato for adsl i dragsholm området
>(NV-Sjælland)???

Nej, det er der ikke.

Her en søgning på Dragsholm Kommunes telefonnummer, supplér evt. selv
med dit eget: http://sql.mint.dk/artikler/nummer.phtml?nummer=59686868

--
mvh.
Lasse Jarlskov