MS Windows
briani 27239
Lagring af jpg-fil
Fra : Søren Nellemann

Dato : 04-04-03 19:30

Min pc (win xp) er pludselig begyndt kun at give mig muligheden for at gemme
et billede fra nettet som bitmap-fil i stedet for f.eks. jpeg som jeg bl.a.
har haft muligheden for tidligere.

Hvad kan jeg gøre?

Søren

Fra : Madsen

Dato : 04-04-03 19:59

On Fri, 4 Apr 2003 20:29:48 +0200, "Søren Nellemann" <sne@email.dk>
wrote:

> [...]
>et billede fra nettet som bitmap-fil i stedet for f.eks. jpeg som jeg bl.a.

Hejsa

Du skal såmænd bare tømme MS Internet Explorer's cache.
Det er "Midlertidige Internet Filer" du skal kigge på i IE.
Start med at slette filerne/tøm cache'en og gå så ind i
settings og angiv en max størrelse for din cache.
Problemet opstår når IE får lov til bare at bruge løs af
pladsen. Til sidst er der så mange filer at den kløjs i det.

Til sidst genstarter du dyret og så burde problemet
være løst.

mvh Madsen

Fra : Søren Nellemann

Dato : 04-04-03 20:52

Ok, tak, men hvor er det lige "M I F" ligger?

Jeg har en windows/temp mappe men den er tom.

Søren

Fra : Gevaldi

Dato : 04-04-03 21:33

Søren Nellemann skrev:
> Ok, tak, men hvor er det lige "M I F" ligger?

temporary internet files

--
/Gevaldi
*Boykot de nye gebyrer som QXL indfører fra 1.

Fra : Madsen

Dato : 04-04-03 22:03

On Fri, 4 Apr 2003 21:51:39 +0200, "Søren Nellemann" <sne@email.dk>
wrote:

>Ok, tak, men hvor er det lige "M I F" ligger?
>
>Jeg har en windows/temp mappe men den er tom.

Du skal ikke selv slette filerne.
Bare start IE, gå i settings og vælg
Delete Files/Slet Filer.
( midt på første side i IE 6 )

Lige ved siden af er indstillingen til max
cache som jeg også nævnte

mvh Madsen

Fra : Søren Nellemann

Dato : 05-04-03 09:12