Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoalbum - den gamle metode...
Fra : Sebastian Zamorski

Dato : 04-04-03 17:23

Jeg har en bunke billeder i størrelsen 15x20 som jeg har tænkt mig at
indsætte i et fotoalbum ved hjælp af de såkaldte fotohjørner.
Derfor er jeg på udkig efter en "bog" med sorte kartonblade, hvor der er
indsat noget pergamentlignende papir mellem siderne. Kan I anbefale et sted
i Kbh. hvor man måske kan købe den slags - umiddelbart har jeg kun set noget
i Tegnecentret...men det var hundedyrt !

På forhånd tak for hjælpen !

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 04-04-03 21:59

"Sebastian Zamorski" <info@sezam.dk> wrote in message
> [...]
noget
> i Tegnecentret...men det var hundedyrt !

Langt de fleste fotohandlere har et album der hedder "Focus Blackline" det
ligner det du efterspørger, ellers kan de ihvertfald bestille det hejm til
dig.

Henrik
www.gsx.dk