Børneradio ?
Fra : Bjørn G

Dato : 21-03-01 15:10

Hej alle, nu har jeg igen hørt børneradios intro som er en
parodi/fortolkning på et nummer jeg har hørt før.
I Børneradio bliver der "sunget" "tag dig sammen og sluk for den mobil",
mens der i originalen bliver sunget noget i retning af "when I call you on
the cell at night....".
Er er nogen der ved hvad originalen hedder og hvem der har lavet den ?

Hilsen Bjørn G

Fra : KASPER

Dato : 21-03-01 21:16

"Bjørn G" <badegut@teliamail.dk> wrote in message
> [...]
you on
> the cell at night....".
> Er er nogen der ved hvad originalen hedder og hvem der har lavet den ?

Det er Armand van Helden "Koochie"

--
KASPER

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-03-01 00:44

Kasper skrev:
> Det er Armand van Helden "Koochie"

Der er ikke noget som klare svar, hvad?

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : KASPER

Dato : 22-03-01 09:30

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message

[klip]
> Der er ikke noget som klare svar, hvad?

Nej, der er langt fra A-Ha til Armand van Helden. Jeg /ved/ dog at jeg
har ret! :) Hvordan A-ha blev blandet ind i det aner jeg ikke, jeg
kender ikke det forslåede nummer med dem.

--
KASPER

Fra : Jan Holm

Dato : 22-03-01 11:15

Hi All

Som fan af nummeret vil jeg prøve at udrede. Det er hverken armand van
helden eller AHA. Og dog lidt af hvert. Den er lavet efter samme formel som
Armand Van Helden - koochie. Samplet der er brugt istedet for den Armand
bruger (Gary Numan - Cars) , er fra et gammelt AHA nummer, som jeg heller
ikke kan huske titlen på, kan være Sun always....

Håber det hjalp

Mvh
Jan Holm

ps. er der nogen der har fundet den på dr.dk ?

Fra : KASPER

Dato : 22-03-01 11:40

"Jan Holm" <audio@parkholm.dk> wrote in message

> Den er lavet efter samme formel som Armand Van Helden - koochie.

My point exactly...

--
KASPER