Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
http://printservice.photocare.dk/
Fra : Bangsbo

Dato : 04-04-03 12:35

Hej ....

Efter at have set udsendelsen Dimser Der Dur'
på DK4 har jeg været inde og benytte:
http://printservice.photocare.dk/ både til foto album men
også til fremkaldelse af "testbilleder" og må tilstå det
er perfekt for mig som ikke kan holde en printer oppe
på fuld ydelse med farver og fotopapir ...

De 11 første billeder var perfekte - lidt beskæring
på grund af de underlige formater jeg har brugt men
i farver og kvalitet nøjagtig som det havde været
fra en traditionel film til fremkaldelse - og det tog
3 døgn så lå de i min postkasse ...

Jeg har lige bestilt 34 billeder mere i 10x15 og de
koster med porte til min adresse lige omkring 93 Kr.
med levering ...

Det kan der efter mit skøn ikke klages over - der er her
tale om foto som fuldt ud kan måle sig med det vi
normalt forventer af familie billeder ...

Det er ikke sidste gang jeg bruger:
http://printservice.photocare.dk/

King der ind og prøv selv - det koster
ikke noget at kigge ....

Med venlig hilsen
Keld Gydum
--
Køb og Salg hører hjemme i Markedsgrupper - brug den rigtige
gruppe - læs evt. mere på www.usenet.dk

Fra : Gerner

Dato : 04-04-03 16:10

On Fri, 4 Apr 2003 13:35:00 +0200, "Bangsbo" <kg@lite.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>Hej ....

Hvorfor sender du reklamer i gruppen ? Den hører hjemme i en af dine elskede
markedsgrupper.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Bangsbo

Dato : 04-04-03 17:14

Hej Gerner ...

Der ligger ikke mere reklame i mit indlæg her
ind hvis jeg ville anbefale mit Kamera og sende
en link til samme - skulle det kunne tolkes sådan
har det ikke været min hensigt ...

Det med at anbefale kamera og udstyr er meget
anvendt her i gruppe og jeg ser ikke nogen forskel.

Jeg har forsøgt at tolke et produkt og mere er der
ikke i det ... :o*)

EOD!

Med venlig hilsen
Keld Gydum

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-04-03 18:02

"Bangsbo" skrev i en meddelelse
> Der ligger ikke mere reklame i mit indlæg her
> ind hvis jeg ville anbefale mit Kamera

Nej - den er god nok - ihvertfald under forudsætning af at du
ikke har noget med Photocare at gøre

Jeg ville også kalde det en omtale af et produkt - og det er helt
OK her i gruppen.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Gerner

Dato : 04-04-03 20:10

On Fri, 4 Apr 2003 19:02:04 +0200, "Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>Jeg ville også kalde det en omtale af et produkt - og det er helt
>OK her i gruppen.

Ansat eller ej. Dette er ren reklame:

>Det er ikke sidste gang jeg bruger:
>http://printservice.photocare.dk/
>
>King der ind og prøv selv - det koster
>ikke noget at kigge ....

Og jeg har al mulig tillid til at han har fået et par billeder gratis eller
meget billigt for at reklammere her.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-04-03 09:15

Gerner wrote:

> Ansat eller ej. Dette er ren reklame:

> Og jeg har al mulig tillid til at han har fået et par billeder gratis
> eller meget billigt for at reklammere her.

Hej

Det var da en mærkelig holdning du har... det er da helt okay at informere
resten af gruppen om et godt produkt han har oplevet! Skulle han bare skrive
om produktet uden at sætte navn på, og så skulle vi selv gætte os til hvor
vi kunne få fat i det?

Håber ikke din weekend er HELT splittet af pga. Bangbo... Nååå

Go' weekend

MVH Mads Stetter

Fra : Gerner

Dato : 05-04-03 11:52

On Sat, 5 Apr 2003 10:14:40 +0200, "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote
in dk.fritid.foto:

> [...]
>om produktet uden at sætte navn på, og så skulle vi selv gætte os til hvor

Måske fra det opslag han satte i subject ? døh.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Leif Jensen

Dato : 06-04-03 20:02

Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage på for nogle år siden hvor
landets
aviser og andre medier ville blive oversvømmet med lange fordømmende
læserbreve
hvis man mente at DR havde reklameret for et eller andet produkt i en film
eller udendelse.
Hvis Egon Olsen's ølflaske i Olsen Banden blev vist med lidt for meget
etiket var der jo
ligefrem opstandelse blandt den kritiske del af den danske befolkning. Man
kunne ikke
lade være med at tænke: "så sluk dog for fjernsynet hvis du bliver forarget,
men spar os for
jeres dømmende læserbreve - og få et liv."

PS: Det er altid interesant at læse en anmeldelse af et produkt eller
service hvis man
påtænker at bruge en sådan i fremtiden - så køber man jo ikke katten i
sækken.

PSPS: Har selv god erfarring med Color Mailer www.colormailer.com (nej, jeg
er ikke
ansat der - modtager ikke gaver eller gratis årskort til Tivoli). Har for en
måneds tid
siden fået lavet et 40x60 cm. billede hos dem - billedet er af min søn og
det står så kniv-
skarpt at man kan tælle hårene på hans hoved. Og deres priser er særdeles
fornuftige. Og
sidst, men ikke mindst, er deres upload procedure ganske brugervenlig og med
mulighed
for at tilpasse sit billede for at udnytte papirstørelsen helt til kanten.

Mvh
Leif Jensen

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-04-03 12:03

Mads Stetter wrote:

> Håber ikke din weekend er HELT splittet af pga. Bangbo... Nååå
>
> Go' weekend
>
> MVH Mads Stetter

Wooops.. der skulle stå Gerner

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 05-04-03 12:04

Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:
> Og jeg har al mulig tillid til at han har fået et par billeder gratis eller
> meget billigt for at reklammere her.

Hvis du er så sikker på det, må du jo bevise det. Jeg tror det bliver
svært. Og ellers er det jo en ganske relevant information; Jeg har da
tidligere overvejet de online muligheder for at få trykt digitale
billeder, men har været meget i tvivl om kvaliteten...

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Bangsbo

Dato : 05-04-03 22:40

Hej Rune ...

Som Gerner ser det gennem sine briller - sådan
ser verden "gud ske lov ikke ud" ...

Gerner blæser kun varm luft - og det kan man ikke
svare på og i øvrigt ikke bruge til noget ..... :-/

Her i gruppen anmeldes der film - kameraer - stativer
og mange andre alternativer - jeg har det helt fint ....

Med venlig hilsen
Keld Gydum