Upload af filer
Fra : JayeL

Dato : 04-04-03 09:02

Jeg vil gerne kunne lade mine kunder uploade via et admin-modul. Hvordan gør
jeg det? hvad skal der til?

JayeL

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 04-04-03 09:17

JayeL wrote:
> Jeg vil gerne kunne lade mine kunder uploade via et admin-modul. Hvordan gør
> jeg det? hvad skal der til?

RTFM
http://dk.php.net/manual/en/features.file-upload.php

- og kom så tilbage hvis du stadig ikke kan finde ud af det..

husk også at læse http://dk.php.net/manual/en/features.safe-mode.php
hvis din server køre i safe mode....

--
excuse of the day : Password is too complex to decrypt
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : JayeL

Dato : 04-04-03 10:00

> RTFM
Sorry... jeg har ikke været her før - hvad betyder det??

JayeL

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 04-04-03 10:35

JayeL wrote:

> Sorry... jeg har ikke været her før - hvad betyder det??

Oprindeligt "Read The Fine Manual", men nogen mener at det betyder "Read
The Fucking Manual" og betyder at du skal læse manualen før du spørger...

--
excuse of the day : not properly grounded, please bury computer
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : JayeL

Dato : 04-04-03 11:21

Well.. man skal vel starte et sted, ikke?? Jeg bliver da også nødt til at
vide lidt om, hvor jeg skal lede..

JayeL

Fra : Leonard

Dato : 04-04-03 11:44

"JayeL" <intet@svar.her> wrote:

>Well.. man skal vel starte et sted, ikke?? Jeg bliver da også nødt til at
>vide lidt om, hvor jeg skal lede..

og du behøver heller ikke blive fornærmet over bemærkningen.
Der er jo faktisk en henvisning til manualen og endda specifikt til de
sider der omhandler emnet, så det er en hjælp.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Joe

Dato : 04-04-03 10:37

RTFM = Read The Fucking Manual => Lettere nedsættende kommentar, til
spørgsmål det ikke burde blive stillet.