Hjælp vedr. parring søges
Fra : goofy

Dato : 04-04-03 08:25

Hej NG
Hvad skal jeg gøre.
Vores hunmisser er i løbetid, men vores nye hankat ( vi har haft ham
side august 02 og han er 13 md. gammel)
viser tilsyneladende ingen interesse, det er første gang han sskal være
far.
Han er veril ( er begyndt at strinte)
Han er normalt sammen med en hunmisser mere, men hun skal ikke parres
endnu..
I det daglige har han jagtet begge piger og også foretage de indledende
øvelser, men altsamme er sket på den pige der ikke skal parre p.t.
Han er ofte bleve afvist af den anden hunkat, med da var hun ike i
løbetid. Vi har yderlige en han gående, men han er lukke inde i et
separat værelse pt. Katte er ikke monogame mig bekendt så plejer "
naturen" ikke at få overhånd.
Har i nogle gode råd nu har vor hun er helt " vild"

Med venlig hilsen
Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 04-04-03 08:48

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Katte er ikke monogame mig bekendt så plejer "
> naturen" ikke at få overhånd.
> Har i nogle gode råd nu har vor hun er helt " vild"

Hejsa Sonja & Steen
Nej normalt er katte ikke monogame, men der findes undtagelser Jeg har
selv en hankat og en hunkat i huset som kun vil parre med hinanden. og de
lytter ikke til mine planer. Har hørt om flere der har prøvet det samme.
Det kan også være fordi din kat ikke helt ved hvad det går ud på endnu og at
når hun nu er så underlig (det er damer i løbetid jo tit)og lugter som hun
gør betyder det at han skal parre, giv ham tid, første gang mine skulle
parre, ja da kunne de heller ikke finde ud af det, men det kom så ved den
næste løbetid
Held og lykke med det.
Hilsen Sanne
www.silver-heart.dk
killinger ventes i uge 17

Fra : Hanne Dahl

Dato : 04-04-03 11:21

Hej Sonja og Steen samt Sanne.

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på dette emne. Jeg sidder jo selv med verdens
dummeste hankat( ifølje min mand, Lars Dahl) Og han var den som fortalte at
damekatten var ved at komme i løb,ved netop at strinte. Han var 5 mdr.
gammel.
Når men undervejs så arbejde han ihærdigt på at finde ud af hvordan det
skulle
gøres(parring) Mens damen var på pillen ) Da så hun kom af pillen så fik
han
sin kamp til tanden for vi isolerede ikke dem i et rum. De have hele huset.
Hvor i mod da hankatten fik en fræk aftale med hjem så forgik det på
toilettet også have han ingen problem .

Måske er det det I skal gøre ??? Isolere dem i et rum så han finde ud af
hvem
han skal parre.

Venlig hilsen Hanne Dahl

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Kan det ikke være at han har brug for at være i ene rum med det frække
dame.
Så han ikke bliver forstyrret af mennesker og andre katte????
goofy <nospam@oncable.dk> skrev i news:b6jc1d$rk1$1@sunsite.dk

Fra : goofy

Dato : 04-04-03 16:26

Hej

> gøres(parring) Mens damen var på pillen ) Da så hun kom af pillen
så fik
> han

Det har vores Brutus også gjort

> Hvor i mod da hankatten fik en fræk aftale med hjem så forgik det på
> toilettet også have han ingen problem .

Ja, vi har så gjort det at " fjerne" de 2 andre katte, men vores stue er
stor, så et mindre rum var måske bedre.
Nu prøver han MEGET ihærdigt, men kan tilsyneladende ikke komme helt ned
bagtil, så jeg tror vi blot skal give dem lidt mere tid, han ved hvordan
men har lidt svært med at " nå ned" bagtil.
Med venllig hilsen
Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Lars Dahl

Dato : 04-04-03 20:21

goofy <nospam@oncable.dk> skrev i news:b6k86j$8pi$1@sunsite.dk
> [...]
> bagtil, så jeg tror vi blot skal give dem lidt mere tid, han ved hvordan
> men har lidt svært med at " nå ned" bagtil.

Et mindre rum er afgjort en go' idé. Så er der ikke nogen muligheder for, at
det pludselig er meget mere spændende i den anden ende af lokalet...
Resten er bare et spørsmål om øvelse. Hr. Louis fandt da trods alt ud af det
til sidst, selvom Bambi er væsentligt længere end ham *S*.

Mvh. Lars Dahl

Fra : goofy

Dato : 04-04-03 23:12

Hej
">
> [...]
af det
> til sidst, selvom Bambi er væsentligt længere end ham *S*.

Vi så det desværre ikke, men pludselig kom der nogle skrig, så vi tror
og håber på at det er lykkedes for ham

Sonja & Steen Vinbæk