MS Windows
briani 27239
Opdatering af bios=ingen ikoner på skriveb~
Fra : sa-mail@tdcadsl.dk

Dato : 04-04-03 07:06

Efter at have loaded default settings i biosen kan jeg ikke bruge mine
programmer mere,jeg kan se at de ligger på c-drevet men jeg kan ikke
starte dem,det er ikke muligt at lave en gendannelse da jeg får en
meddelelse om at der er for mange gendannelses punkter,det er
windows-xp der er tale om.

Jeg vil være taknemmelig for en hjælpende hånd...

<mvh Søren

Fra : Manse9933

Dato : 04-04-03 08:39

"sa-mail@tdcadsl.dk" skrev d. 04-04-03 07:06 dette indlæg :

> [...]
> windows-xp der er tale om.
>
> Jeg vil være taknemmelig for en hjælpende hånd...

Har du prøvet at trykke på F5 mens du starter op for at sætte
bios til original? values?

Manse9933

http://www.kandu.dk/

Fra : sa-mail@tdcadsl.dk