Max er væk
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 03-04-03 22:18

Hej

Tak for jeres støtte i en svær tid idag bev Max aflivet, det foregik hjemme
ved os selv i vores stue og det var hvad vi selv fortrak der var ingen
grund til han skulle over på klinikken og blive nervøs over det, så bedre at
sove ind i vante omgivelser.

Jeg vil nu følge gruppen alligevel da vi jo allerede mens Max levede var
skrevet op til en hvalp, så den kommer forhåbentlig engang senere på året
hvis alt går vel, men lige nu vil vi bare mindes Max og hans gode humør.
Vi holdt jo meget af Max og er glad for den tid vi fik sammen ogvil altid
huske ham.

MVH
Gitte

Fra : Ann K.

Dato : 03-04-03 22:48

Hej Gitte.
Min dybeste medfølelse... At fortælle dig, at du gjorde det rigtige for
Max, hjælper jo ikke på den smerte, du må føle....

Mvh Ann

Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 04-04-03 05:57

Åh, hvor jeg føler med jer. Max har det godt nu.
Mange medfølende hilsener fra

Ulla og vovserne
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : x Vuf x

Dato : 04-04-03 08:17

Thu, 3 Apr 2003 23:17:54 +0200, Gitte S. Eriksen wrote:

> [...]
>grund til han skulle over på klinikken og blive nervøs over det, så bedre at

Jeg føler med dig. Jeg skal selv idag gå den tunge gang med én af mine...

--
Mvh Sonja Petersen http://www.sonpet.com/ sonpet@***pc.dk

O ,--------. O ,--------. O ,--------. O ,--------. O ,--------. O
-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-| NO WAR |-|-
/ \`--------'/ \`--------'/ \`--------'/ \`--------'/ \`--------'/ \

Fra : Ann K.

Dato : 05-04-03 07:58

>Jeg skal selv idag gå den tunge gang med én af mine...

Åhh - Sonja... hvorfor??? Så gamle er der da heller ikke nogen af dem
som er!?

Mvh Ann

Fra : x Vuf x

Dato : 05-04-03 08:56

Sat, 5 Apr 2003 08:57:35 +0200, Ann K. wrote:

>Åhh - Sonja... hvorfor??? Så gamle er der da heller ikke nogen af dem
>som er!?

Undskyld jeg ikke fik skrevet resultatet. Næ de ældste er og
bli'r 10 år, så de skulle ha' mange år endnu.
Han har altid spist ALT; også engang en glaskugle (julepynt),
og han må ha' fået fat i noget, der har givet ham en voldsom
mavepine. Det sammen med hans gigt gjorde, at jeg troede det
værste, fordi han ikke engang ville hilse på mit barnebarn!.
Han har det efter omstændighederne godt.

Fra : Ditte K

Dato : 04-04-03 11:59

Rigtig mange store knus herfra. Håber I kommer vel over sorgen selvom det
tager tid. Og en lille ny senere på året er vel heller ikke det værste at
glæde sig til?

Medfølende hilsner
Ditte

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-04-03 17:29

Åååhhh Gitte hvor er jeg ked af at høre det Jeg vidste slet ikke
at Max var syg, så det kommer virkelig som et chok! Stakkels jer, og
stakkels Max, men han har det godt nu.
Det er forfærdeligt synd for jer med al den ulykke I har været ude for
den seneste tid. Tænker meget på jer og kattene, og håber sådan at
livet smiler til jer igen.

Vi ses!

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk