Søgemaskine på egen hjemmeside
Fra : Helle Biks

Dato : 03-04-03 22:23

Jeg har indtil nu haft en html-kodet søgefunktion på min hjemmeside (jeg kan
ikke huske, hvor jeg i sin tid kopierede den fra), hvor man kunne skrive et
søgeord i søgefeltet, sætte kryds om man vil søge i Danmark eller i hele
verden via Kvasir. Den har virket fint, men virker imidlertid ikke mere
efter hensigten, da man kun kommer videre til Eniro, og skal så taste
søgeordet en gang til dér..
Er der nogen, der kan henvise til en kode eller en side, hvor jeg kan hente
en kode, så jeg igen kan få en søgefunktion på min side?

Helle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-03 22:39

"Helle Biks" <virkerkunkort@hotmail.com> skrev :

>Er der nogen, der kan henvise til en kode eller en side, hvor jeg kan hente
>en kode, så jeg igen kan få en søgefunktion på min side?

Google, den absolut bedste søgemaskine.
http://www.google.com/intl/da/searchcode.html

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-04-03 22:39

<http://www.google.com/services/free.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-04-03 23:00

> [...]
hente
> en kode, så jeg igen kan få en søgefunktion på min side?

http://www.freefind.com/ har en sådan mulighed. Du kan selv bestemme, om
søgningen skal gælde alene for din egen hjemmeside eller hele nettet.
www.hjemmesideskolen.dk kan du se den brugt. Jeg har begrænset
søgefunktionen til mine egne sider.

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin