bundkort :-)
Fra : Benny

Dato : 03-04-03 21:12

hej alle
kan i komme med et bud på hvilket bundkort der er godt til ca. 800kr til
dette hardware

athlon xp 2200+
daytona ti4200
512 ddr ram 2100/2700
80 Ga. seagate

Fra : Anders [2630]

Dato : 03-04-03 22:22

"Benny" <glb@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hej alle
> kan i komme med et bud på hvilket bundkort der er godt til ca. 800kr til
> dette hardware
>

> athlon xp 2200+
> daytona ti4200
> 512 ddr ram 2100/2700
> 80 Ga. seagate

KT4 Ultra-V (MS-6590-V) 789,-

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797982

Og så er du osse sikkeret hvis du vil have noget hurtigere ram i, eller en
større processor.

/Anders

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 04-04-03 04:21

On Thu, 3 Apr 2003 22:11:58 +0200, "Benny" <glb@tdcadsl.dk> wrote:

>hej alle
>kan i komme med et bud på hvilket bundkort der er godt til ca. 800kr til
>dette hardware
>

>athlon xp 2200+
>daytona ti4200
>512 ddr ram 2100/2700
>80 Ga. seagate

Hej Benny!
Jeg har valgt et: Soltek SL-75FRV ATX.
Det koster kun 685,- og så er der 5 års garanti....
Det har virket fint for mig.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837949

Fra : Joe Sandøe

Dato : 04-04-03 09:00

"Benny" <glb@tdcadsl.dk> wrote in message
> hej alle
> kan i komme med et bud på hvilket bundkort der er godt til ca. 800kr til
> dette hardware
>

> athlon xp 2200+
> daytona ti4200
> 512 ddr ram 2100/2700
> 80 Ga. seagate

Når det nu ikke må være dyrere, så dette:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837962

Læs eventuelt test rundt omkring på nettet.
VH Joe

Fra : MZ WiZard

Dato : 05-04-03 01:19

Kan kun anbefale Soltek SL-75FRN2-L , som jeg selv kører med :)

mvh. Jesper

Fra : Joe Sandøe

Dato : 05-04-03 08:34

"MZ WiZard" <jesper@vcs.dk> wrote in message news:b6l7d5$o7q$1@sunsite.dk...
> Kan kun anbefale Soltek SL-75FRN2-L , som jeg selv kører med :)
>
> mvh. Jesper

Hej MZ WiZard (funky name)

Nu har jeg ledt efter "Soltek SL-75FRN2-L" som du har anbefalet i en del
gange. På nettet er der en del udenlanske forhandlere, der sælger kortet
under din betegnelse, men jeg tror at der er tale om et "Soltek SL-75FRN-L"
da det er den eneste model jeg kan finde inden på Soltek's egen
hjemmeside(både den Europa, USA og Taiwan).
Har du købt din i udlandet?

VH Joe