Donnie Darko!!!
Fra : Andrew

Dato : 03-04-03 20:58

Hej

Har lige set subj. og jeg er fuldstændig lamslået. Det var dog en fantastisk
fabelagtig fed film!!!

Hvornår var den i biografen...???
Hvis aldrig: HVORFOR??!?!?!!

Jeg har svært ved at sætte ord på den da den efter kun een "se-ning" slet
ikke er faldet på plads endnu, men det er da vist en DVD jeg skal ha' lige
med det samme!!!

Andre kommentare?

Mvh Anders

Fra : Jeppe Møller

Dato : 03-04-03 21:12

den har været diskuteret på godt og ondt her i gruppen op til flere gange,
prøv at søg lidt tilbage.

Den blev vist på natfilms festival i 2002, og havde vist bio-premiere ikke
lang tid efter.

Jeg er enig med dig- en rigtig fed film!

Jeg sidder og genser Man on the Moon i øjeblikket.
/JeppeM

Fra : Jens Thomsen

Dato : 03-04-03 21:36

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke er faldet på plads endnu, men det er da vist en DVD jeg skal ha' lige

Jep. Hvis du har mulighed for det, så køb den amerikanske dvd. Den koster
under en hund de fleste steder og indeholder en pæn del extras. Den danske
er til sammenligning gabende tom og har kun DD2.0.

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

"Every party has a winner and a loser"

Fra : Andrew

Dato : 03-04-03 22:48

> Jep. Hvis du har mulighed for det, så køb den amerikanske dvd

Hvor hvor hvor hvor hvor????

Mvh Anders

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 03-04-03 23:36

> Hvor hvor hvor hvor hvor????

Jeg købte min i USA til $9. Da dollaren stod i 7 kroner på det tidspunkt,
kan du selv regne ud hvad jeg gav for den ;)

www.axeldvd.dk har den til en hund.

--
Jacob H. Nielsen - http://boomtown.net
Bestil Legend of Zelda - The Wind Waker nu - 429,-/459,-

Fra : Andrew

Dato : 03-04-03 23:55

> Jeg købte min i USA til $9. Da dollaren stod i 7 kroner på det tidspunkt,
> kan du selv regne ud hvad jeg gav for den ;)
>
> www.axeldvd.dk har den til en hund.

Ok, havde LIIIIGE bestilt den hos http://www.cduniverse.com til $10,14 +
shipping på $7 = ca. 120 kroner. Men jeg ser at der hos axeldvd står at
Donnie Darko region 1, altså den FEDE af dem med alt EXTRA materialet på,
udkom d. 3. marts 2003 og inde på cduniverse.com hvor jeg lige har bestilt
står der udgivelsesdatoen 4. februar?

Så hvad er forskellen på denne hos cduniverse til (altialt MED porto 120
kr):
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?PID=2854191&cart=141720251&Style=M
OVIE

og denne fra axel til 99,- + porto:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/024543036401

Jeg har lige i dette øjeblik været inde og afbestille min ordre på Darko hos
cduniverse, en dejlig funktion. Så nu skal jeg bare finde ud af om jeg skal
bestille den igen hos dem eller om jeg skal købe den hos axel; er der
forskel på de to?

Mvh Anders

Fra : ML-78

Dato : 04-04-03 04:32

> [...]
skal
> bestille den igen hos dem eller om jeg skal købe den hos axel; er der

Der er ingen forskel på de to. Axelmusic har sikkert bare angivet en forkert
udgivelsesdato. Andre butikker skriver også 4. februar.

Du kan også bestille den hos www.futureent.com til £9 (98 kr.) inkl. porto.

ML-78

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 04-04-03 14:02

On Fri, 4 Apr 2003 00:55:21 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>og denne fra axel til 99,- + porto:
>http://www.axelmusic.dk/productDetails/024543036401

Det er ikke altid der er porto på Axel Musics DVD'er.

Danske ting er der en minimumsgrænse på 300 kr. (Over det er porto
gratis).

Og *alt* importeret er inkl. porto.

(Jeg fik f.eks. 8 Mile til 99 kr. og det var inkl. porto).
--
BellCom Internet ApS. Martin Mouritzen Phone: +45 39401717
Gersonsvej 25 Udvikler Fax: +45 39400144

Fra : Andrew

Dato : 04-04-03 21:14

> [...]
> gratis).
>
> Og *alt* importeret er inkl. porto.
>
> (Jeg fik f.eks. 8 Mile til 99 kr. og det var inkl. porto).

Jeps; jeg har lige bestilt Donnie Darko samt Memento - Special Edition til
alt i alt 248 kroner og det er MED porto

Mvh Anders

Fra : Simon

Dato : 03-04-03 23:42

> slet