Sagem MC 820 - kan nogen hjælpe mig?
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-03-01 13:49

Jeg har arvet en mobiltelefon efter min søn, der nu er død, så han kan
ikke hjælpe mig. Er der en her, der ved noget om Sagem MC 820?

Jeg har fået den unlocked og har sat et sim-kort fra WorldOnline
Mobile i. Det er jeg nogenlunde fortrolig med, da jeg har en Siemens
C25 med et wol-kort. Sagem'en er til brug for min mand, og han er ikke
nogen mobil-haj, så den skal være så enkel at betjene som muligt.

Jeg har brugsanvisningen, men kan ikke finde ud af følgende to
problemer med Sagem'en:

1) Jeg vil gerne have deaktiveret pin-kode-tjekket. Altså at der
spørges om pin-kode, hver gang telefonen tændes. Hvordan gør jeg det?

2) Når telefonen ligger tændt, kommer den efter 1-2 minutter og beder
mig taste *OK. Hvorfor det? Hvordan deaktiverer jeg det? Og hvad
kaldes den funktion?

Please???

--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Møgelmose

Dato : 21-03-01 14:52

Jeg har ikke så meget forstand på Sagem
men dit spørgsmål nummer 2 hedder tastelås kig efter det i manualen...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-03-01 15:34

On Wed, 21 Mar 2001 14:51:55 +0100, "Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk>
wrote:

>Jeg har ikke så meget forstand på Sagem
>men dit spørgsmål nummer 2 hedder tastelås kig efter det i manualen...

Tak! Så fik jeg det deaktiveret. Det er jo nemmere at finde, når man
ved, hvad det hedder. Ved samme lejlighed fandt jeg så også ud af,
hvordan man deaktiverer PIN-koden.

Tak for hjælpen.
--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Martin Buhelt

Dato : 21-03-01 17:06

>Tak! Så fik jeg det deaktiveret. Det er jo nemmere at finde, når man
>ved, hvad det hedder. Ved samme lejlighed fandt jeg så også ud af,
>hvordan man deaktiverer PIN-koden.

Sagems automatiske tastaturlås er ellers ret smart! Jeg er skiftet fra Sagem
til Nokia, og den automatiske tataturlås er som det eneste noget jeg savner.

/Martin

Fra : Møgelmose

Dato : 21-03-01 20:29

Martin skrev:

>Sagems automatiske tastaturlås er ellers ret smart! Jeg er skiftet fra
Sagem
>til Nokia, og den automatiske tataturlås er som det eneste noget jeg
savner.

Den gamle Erricson GA628 har automatisk tastelås jeg ved ikke med de nyere
men hvis det er vigtigt for dig er der jo mulighed for at spørge Erricson
danmark ...
Jeg holder mig stadig til nokia

MVH.
Hans-Jacob