MS Windows
briani 27239
Hjælp min explorer er dum
Fra : Betina Jørgensen

Dato : 03-04-03 20:22

Hejsa

Jeg har virkelig et problem med min Explorer... Hver gang jeg er inde på en
speciel webside ( www.webbyen.dk ) går min Explorer ned.. Og den er sikker
hver gang. Det sker med cirka 5 minutters mellemrum.

Fejlkoden fra loggen er følgende:
Fejlagtigt program iexplore.exe, version 6.0.2600.0, fejlagtigt modul
mshtml.dll, version 6.0.2800.1141, fejlagtig adresse 0x0007f7f3.

Hvad skal jeg gøre for at løse problemet??? Undskyld den lille skrift...

Mvh Betina

Fra : Madsen

Dato : 03-04-03 21:50

Betina Jørgensen skrev:

> Fejlkoden fra loggen er følgende:
> Fejlagtigt program iexplore.exe, version 6.0.2600.0, fejlagtigt
> modul mshtml.dll, version 6.0.2800.1141, fejlagtig adresse
> 0x0007f7f3.

Mshtml.dll 6.0.2800.1141 er noget skrammel. Den giver også problemer
i Outlook Express.
Prøv at læse: <news:b66i5q$23e5o$1@ID-74459.news.dfncis.de>

> Undskyld den lille skrift...

Nu er dit indlæg heldigvis skrevet med almindelig tekst, så hvordan
teksten ser ud hos dig har ingen indflydelse på hvordan den kommer til
at se ud hos modtageren. Det er modtagerens newsreader der bestemmer.

Madsen.

Fra : Betina Jørgensen

Dato : 03-04-03 22:47

Tusind tak. Jeg har downloadet filen, så nu krydser jeg fingrer for at det
virker...
hvis ikke så vender jeg tilbage

Tusind tak

Fra : Madsen

Dato : 04-04-03 00:22

Betina Jørgensen skrev:

> Jeg har downloadet filen, så nu krydser jeg fingrer for at det
> virker... hvis ikke så vender jeg tilbage

Lad os håbe at det "funger" :)

Madsen.

Fra : Betina Jørgensen

Dato : 04-04-03 00:45

Indtil videre gør det.. jeg har ikke haft en eneste fejlmeddelelse siden, så
indtil videre funger det!!! DEJLIGT

Fra : Madsen

Dato : 04-04-03 01:05

Betina Jørgensen skrev:

> Indtil videre gør det.. jeg har ikke haft en eneste fejlmeddelelse
> siden, så indtil videre funger det!!! DEJLIGT

Det lyder godt. :)

PS. Det ville være en herlig ting hvis du svarede under det citerede
og klippede det væk du ikke svarer på Betina. Det kan du læse mere om
her: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Madsen.

Fra : Betina Jørgensen

Dato : 04-04-03 13:13

PS. Det ville være en herlig ting hvis du svarede under det citerede og
klippede det væk du ikke svarer på Betina. Det kan du læse mere om her:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Altså sådan her Ja man lærer noget nyt hver dag... Endnu en gang tak for
hjælpen!

Hilsen Betina

Fra : Madsen

Dato : 04-04-03 13:26

Betina Jørgensen skrev:

> Altså sådan her

Jeps, sådan der. :)
Så mangler du bare at få din Outlook Express (OE) til at indrykke
det citerede tekst med >-tegnet. Så er det meget nemmere at se hvad
der er citeret tekst og hvad der er ny tekst og så er det i øvrigt en
god ting at medtage den linie som fortæller hvem det er du svarer.
Altså den linie med 'Betina Jøgensen skrev:' oppe i toppen af dette
indlæg (den kaldes attributionslinien).

Hvordan du opsætter OE til brug på usenettet kan du læse mere om her:
<http://kommunalbastards.org/oe/>. Hvis du har yderligere spørgsmål,
så findes der en gruppe som udelukkende handler om OE. Den hedder:

Madsen.