Højhastighedsdækning Sverige/Finland
Fra : Kjeld Hansen

Dato : 21-03-01 13:44

Jeg skal til Sverige/Finland til sommer. Jeg ønsker at kunne kommunikere via
e-mail over computer og mobiltelefon.
Jeg er på vej til at købe en Nokia 6210. Derfor er jeg interesseret i at
vide, om jeg skal tegne et data/højhastighedsabonnement.
Hvis landene ikke har højhastighedsdækning, kan det jo ikke betale sig. Så
må jeg nøjes med taleabonnementet og 9600 b.

Hilsen Kjeld

Fra : Jöinz

Dato : 21-03-01 22:05

Hej Kjeld,

Husk at være opmærksom på dette når du nu skal vælge udbyder.

Med TDC kan du p.t. køre med op til 3 kanaler.
Med SONOFON kan du p.t. køre med op til 4 kanaler.

Minut taksten er den samme lige meget om du kører med 1 eller 4 kanaler.

Husk også at Siemens S40. Den understøtter 6 kanaler så vidt jeg husker. Ved
dog ikke og nogen udbydere understøtter dette. Hvis ingen gør kan det
selvfølgelig være ligemeget.

Mvh. Jens

Fra : Sven Fafner

Dato : 23-03-01 09:37

"Jöinz" <mariager@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Med TDC kan du p.t. køre med op til 3 kanaler.
> Med SONOFON kan du p.t. køre med op til 4 kanaler

TDC bruger også op til 4 kanaler nu.

--
Venlig hilsen
Sven Fafner