iframe position
Fra : Peter Wissing

Dato : 03-04-03 19:50

Hej NG

På siden www.sollerod.realisticpolitics.com har jeg lidt problemer med de
afstand der er mellem "#toppen" og "#home"/"#venstre". Hvordan får jeg denne
afstand fjernet, så de 3 frames ligger helt tæt?

På forhånd tak

Peter

Fra : Henrik Petersen

Dato : 03-04-03 19:54

Hvis du har en CSS fil og selvfølgelig bruger den, er det ikke så svært, du
+ og - dig bare frem fra toppen......

henrik

Fra : jopa

Dato : 03-04-03 19:55

Davs du
Peter Wissing <peter.wissing@mail.dk> skrev bla:
> [...]
> med de afstand der er mellem "#toppen" og "#home"/"#venstre". Hvordan
> får jeg denne afstand fjernet, så de 3 frames ligger helt tæt?

Fjern dine 2 <br> så skulle det funke

--
Mvh. John hvis domæner pt er nede )
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Peter Wissing

Dato : 03-04-03 21:14

> Fjern dine 2 <br> så skulle det funke

Doh!!! Tak, det var lige det der fik det til at funke. Det er bare ofte
svært at læse "korrektur" på ens eget.

Tak for hjælpen

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-03 20:12

> [...]

>afstand der er mellem "#toppen" og "#home"/"#venstre". Hvordan får jeg denne
>afstand fjernet, så de 3 frames ligger helt tæt?

Øhh, når man lige vil tjekke siden først, så får man mistanke om
at du laver grin med folk.

Går man på Nærum-Skodsborg osv. side 2 og tre bliver man
viderestillet til en pornoside med masser af popups og automatisk
downloads.

Så ingen forsøg på hjælp herfra.

Fra : Peter Wissing

Dato : 03-04-03 21:11

> [...]

> Går man på Nærum-Skodsborg osv. side 2 og tre bliver man
> viderestillet til en pornoside med masser af popups og automatisk

På ingen måder, jeg har aldrig selv oplevet dette, og jeg burde have skrevet
at links med navnene: side1, side2 og side3 ikke virker.

1.jeg har aldrig oplevet dette før som skrevet oven over
2.det er en midlertidig side, og derfor er det ikke alle links der virker.
3.jeg er hosted af web1000.com, og normalt vises der bare en standard "siden
kunne findes"-side lavet af web1000. Men nu laver den åbenbart et eller
andet fuck. Når siden er færdig bliver den uploadet til en mere sikker host.
4.Jeg ville aldrig lave grin med folk på den måde, men det er selvfølgelig
svært at vurdere, når man ikke er i personlig kontakt.

jeg tror jeg laver en blank.html som jeg bruger istedet for ikke at lave et
link som dette:
ikke er uploadet.

Med hensyn til spørgsmålet er det nu blevet besvaret af jopa.

Peter

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-04-03 23:04

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Går man på Nærum-Skodsborg osv. side 2 og tre bliver man
> viderestillet til en pornoside med masser af popups og automatisk
> downloads.

Det sker ikke hos mig - her bliver bare hentet fl1.html, fl2.html og
fl3.html med indholdet:

<head>
<title>Untitled Document</title>
</head>
fl3

.... og det er da harmløst, ikke?

> Så ingen forsøg på hjælp herfra.

Jeg ved ikke lige hvad der sker på din maskine - har du prøvet
at scanne for virus for nylig?

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-04-03 00:10

"Allan Vebel" <nospam@vebel.dk> skrev :

>Det sker ikke hos mig - her bliver bare hentet fl1.html, fl2.html og
>fl3.html med indholdet:

Det er også blevet lavet om iflg.

Fra : Peter Wissing

Dato : 05-04-03 00:12

"Allan Vebel" <nospam@vebel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg oplever det samme og har derfor lavet en side som skal vises.

> Det sker ikke hos mig - her bliver bare hentet fl1.html, fl2.html og
> fl3.html med indholdet:
> ... og det er da harmløst, ikke?

Og det er netop de 3 sider. At den stadig gør det en gang imellem forstår
jeg ikke.

> Jeg ved ikke lige hvad der sker på din maskine - har du prøvet
> at scanne for virus for nylig?

Tror du at det kan være en del af problemet? Jeg skulle måske overveje at
investere i et antivirusprogram.

Peter