Fatal error: Cannot redeclare unixdate - H~
Fra : Brian

Dato : 03-04-03 19:42

Hej
Jeg har en webside som er lavet vha. PHP og Postnuke.
Den har kørt fint i flere måneder, men pludselig får jeg følgende fejl når
jeg forsøger at connecte til siden:

Fatal error: Cannot redeclare unixdate() in
/home/web/r_s5411/pnadodb/adodb.inc.php on line 1477

Hvad betyder det ? Og hvad kan jeg gøre ?

Hilsen

Brian
Fjern nospam ved mail

Fra : Henrik Hansen

Dato : 03-04-03 23:51

Brian wrote:

> [...]
> jeg forsøger at connecte til siden:
>
> Fatal error: Cannot redeclare unixdate() in
> /home/web/r_s5411/pnadodb/adodb.inc.php on line 1477

Det betyder at scriptet prøver at lave en funktion der allerede er
deklareret... Jeg vil nok foreslå dig at opgradere adodb, hvis ik du vil
til ta rode med koden.. så vidt jeg ved løser en opgradering det problem
der.

--
Henrik Hansen