Ris + Ros
Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-04-03 19:26

Hej derude...

Jeg vil gerne have lidt ris og ros til www.dvdoo.subnet.dk. Jeg
vil også gerne have lidt kommentare omkring koden.

På forhånd tak

Med venlig hilsen Lasse Jensen...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 03-04-03 19:37

Davs du
Lasse Jensen <lassejensen@adslhome.dk> skrev bla:
> Jeg vil gerne have lidt ris og ros til www.dvdoo.subnet.dk. Jeg
> vil også gerne have lidt kommentare omkring koden.

Er det dig eller skandia banken der vil have ris eller ros.
Find dog en hoster uden de irriterende pop ups.
ps: ris og ros fåes her

--
Mvh. John hvis domæner er nede pt )
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-04-03 21:18

jopa skrev:

> Er det dig eller skandia banken der vil have ris eller ros.
> Find dog en hoster uden de irriterende pop ups.
> ps: ris og ros fåes her

Hej Jopa.

Jeg gider ikke betale for en ordentlig webplads, Sol Hjemmesider er
fint til mig. Jeg undskylder også at jeg kom til at placere mit
indlæg i denne nyhedsgruppe. Sjovt nok, mente jeg ellers at jeg
havde skrevet det inde i nyhedsgruppen for ris+ros. Det havde jeg
åbentbart ikke

Fra : Peter Wissing

Dato : 03-04-03 19:45

> Jeg vil gerne have lidt ris og ros til www.dvdoo.subnet.dk. Jeg
> vil også gerne have lidt kommentare omkring koden.

Undskyld er der noget jeg har misforstået eller? -Hvad er det vi skal give
ris og ros til når vi ikke kan komme ind på siden uden brugernavn og
password?

Peter

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-04-03 21:14

Peter Wissing skrev:

> Undskyld er der noget jeg har misforstået eller? -Hvad er det vi skal give
> ris og ros til når vi ikke kan komme ind på siden uden brugernavn og
> password?

Det er jo ligesom meningen at I skal give ris/ros omkring inlognings-siden.

Fra : Peter Wissing

Dato : 03-04-03 21:27

"Lasse Jensen" <lassejensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo ligesom meningen at I skal give ris/ros omkring
inlognings-siden.

Ok, det må du så undskylde.

En spændende ide med at lade ALLE besøgende logge ind før de kan se siden.

Flot overskuelig sidé, som desværre mister "det proffesionelle look" ved
sol.dk banneret i toppen. Jeg ville måske finde en host uden dette banner.

Peter

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-04-03 21:30

Peter Wissing skrev:

> Flot overskuelig sidé, som desværre mister "det proffesionelle look" ved
> sol.dk banneret i toppen. Jeg ville måske finde en host uden dette banner.

Hej Peter.

Jeg er egentlig også ved at flytte siden over til www.lassejensen.1go.dk, men
jeg ved ikke om det er bedre.

Fra : Peter Wissing

Dato : 03-04-03 21:52

> Hej Peter.
>
> Jeg er egentlig også ved at flytte siden over til www.lassejensen.1go.dk,
men
> jeg ved ikke om det er bedre.

Umiddelbart hjalp det på førstehåndsindtrykket.

Peter

Fra : Olav Noksagt

Dato : 04-04-03 08:48

Peter Wissing skrev:

> En spændende ide med at lade ALLE besøgende logge ind før de kan se siden.

Var det ironisk?

Olav

Fra : Peter Wissing

Dato : 04-04-03 15:01

> Var det ironisk?
>
> Olav

nej faktisk ikke, ved at lade alle bruger logge ind først, kan man lave
lidt brugerundersøgelse på sin side, hvis det er det som er formålet. Det
vil nok også sortere alle de uengagerede brugere væk, om det er godt eller
dårligt er jo en smags sag, men det har jo nok indgået i Lasses overvejelser
da han lavede siden.
Mange sider har jo også at man skal være logget ind før man kan benytte/se
nogle "specielle" sider, hvorfor ikke sørge for at alle ens brugere er
logget ind fra starten af.

Peter

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 03-04-03 19:58

Lasse Jensen <lassejensen@adslhome.dk> wrote in news:b6huc8$iko$1
@sunsite.dk:

> Jeg vil gerne have lidt ris og ros til www.dvdoo.subnet.dk. Jeg
> vil også gerne have lidt kommentare omkring koden.

Er det bare mig, eller beder du om ris/ros igen og igen uden der
tilsyneladende er nogle ændringer på din side?

Hvad med at tage noget af den kritik til efterretning, som du allerede
_har_ fået?

ref:

m.fl.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-04-03 21:13

Kasper Damkjær skrev:

> Er det bare mig, eller beder du om ris/ros igen og igen uden der
> tilsyneladende er nogle ændringer på din side?

Hvis du ikke kan se nogle ændringer må du være blind.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 04-04-03 05:30

Lasse Jensen <lassejensen@adslhome.dk> wrote in news:b6i4jn$a7b$1
@sunsite.dk:

> Hvis du ikke kan se nogle ændringer må du være blind.

_Hvad_ er det, du har ændret? Jeg ser kun en log-in boks og fem nyheder -
og det har jeg set før på din side (Måske med et par ændringer i antal
nyheder). Hvis du vil have krtik på noget bag log-in boksen, må du give
et id og pass...

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Leonard

Dato : 03-04-03 22:04

Lasse Jensen <lassejensen@adslhome.dk> wrote:

>vil også gerne have lidt kommentare omkring koden.

Din kode er blevet pænere, men der er nu stadig ca. 90% for meget kode
til en så simpel side. Jeg går udfra at du begyndte med at låne noget
kode fra flere forskellige sider og så har ryddet op og skrevet om i
det. Må jeg foreslå at du prøver at begynde forfra med en helt tom
side og så skriver koden forfra. Begynd med kun at skrive ren html og
vælg en doctype, der ikke er transitional, og når du har fået tingene
til at virke og validere så find frem til noget CSS der får det til at
se pænt ud. På den måde vil du undgå en masse dobbeltkode som du har
nu.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/