Opfordring
Fra : Asta Nielsen

Dato : 03-04-03 18:52

Jeg ved godt at dette ikke er dette rette forum, men nu er det i en god sags tjeneste, så jeg håber at i bærer over med mig
Stødte lige på et indlæg i dk.fritid.dyr, der drejer sig om en underskift-indsamling imod dyretransporter, eller ihvertfald et
forsøg på at få køretiden ned på 8 timer

Her er et link http://www.max8timer.dk/

Mvh
Asta

Fra : Dharma

Dato : 03-04-03 23:28

Hej Asta!

For mig helt okay!!
Jeg har selv printet sider ud og vil tage det med på hundepladserne!
Godt initiativ!!

Keep up the good work!!

Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 04-04-03 11:27

"Asta Nielsen" <asta_s_n@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]
underskift-indsamling imod dyretransporter, eller ihvertfald et
> forsøg på at få køretiden ned på 8 timer

Kan ikke se hvorfor vi ikke skulle have det at vide! Det er jo dyrevelfærd
vi snakker om!!

Hilsen Betina

Fra : Asta Nielsen

Dato : 04-04-03 11:48

"Betina von Ahnen Thygesen" <betina@deskstar.dk> skrev i en meddelelse news:3e8d5df2$0$42605$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> underskift-indsamling imod dyretransporter, eller ihvertfald et

> Kan ikke se hvorfor vi ikke skulle have det at vide! Det er jo dyrevelfærd

Det var nu også mest for at dække mig ind, da det somme tider er de underligste ting får ondt i r*ven over
Det ville da ikke undre mig hvis der var nogle der mente, at det kun hører til under dk.fritid.dyr., og jeg er ikke interesseret i
at blive uvenner med nogen, p.g.a. mit indlæg . Derfor formuleringen i mit indlæg.

Mvh
Asta