HTML
Fra : Morten

Dato : 03-04-03 18:01

Hey jeg ville gerne lige spørge...

hvis man skal sætte en popup på en side.. hvad hedder koden så?

Håber i vil komme med nogen svar ;)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-03 18:41

Morten <llqunll@sol.dk> skrev :

>hvis man skal sætte en popup på en side.. hvad hedder koden så?

Nem og ligetil:

http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm

Og der en del eksempler på min hjemmesider også, se i kildekoden.

Fra : Morten

Dato : 03-04-03 20:20

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Nem og ligetil:
>
> http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm
>
> Og der en del eksempler på min hjemmesider også, se i kildekoden.
>
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Jeg ka ik finde ud af det *LOL*

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-03 20:36

Morten <llqunll@sol.dk> skrev :

>Jeg ka ik finde ud af det *LOL*

Hvad er det du ikke kan finde ud af?

Den på echo er da uhyre nem at bruge, ellers kig på html.dk, som
du også bruger, der er også en vejledning i popupvinduer,
formentlig under scripts.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-04-03 20:36

Morten skrev:

> Jeg ka ik finde ud af det *LOL*

Jeg synes nu ellers at Knuds signatur er ganske let at forstå -
men det var måske ikke den du hentydede til? (hvis du havde
fulgt vejledningen var der ikke noget at være i tvivl om).

Hvis det er pop op-eksemplerne du ikke kan finde ud af, så
fortæl hvad du har gjort og hvilket resultat det giver. Hvis du
har mulighed for det så giv et link til en side hvor vi kan se
dine forsøg. Læs gerne Lasse Reichstein Nielsens glimrende
introduktionsartikel til at få hjælp i html-gruppen:
<http://www.infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen