Gåture
Fra : Louise Viborg

Dato : 03-04-03 17:08

Hej!
Nu læste jeg lige i et andet indlæg, at der er forskel på hundens
alder, og hvor langt den kan tåle at gå. Jeg går med vores hund ca 2
timer om dagen, hvor han får lov at løbe løs det meste af tiden. Er
det for meget?
Til jer der ikke ved det, er han en Golden Retriever på 1 år og 8 mdr.

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Pia J

Dato : 03-04-03 19:36

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> [...]
> alder, og hvor langt den kan tåle at gå. Jeg går med vores hund ca 2
> timer om dagen, hvor han får lov at løbe løs det meste af tiden. Er

Det skulle der ikke være nogen problemer i. Men han ville fx ikke kunne løbe
ved siden af din cykel i så lang tid, ikke engang det halve. Det skal trænes
op. Men han er udvokset, så du ville sagtens kunne gå i gang.

:Pia