Tjeck´s underlige filmtitler fra Kina
Fra : Per Moreau

Dato : 03-04-03 15:45

Hvis der er nogen der ikke har set Tjeck´s Marts udgave hvor de
viste eksempler på underlige filmtitler fra Kina, så kommer de her:

Min bedste vens bryllup = Hjælp! Min fup-kæreste er bøsse.
Barb Wire = Kvindelighedens fine halvkugler, der er større end dit hoved,
kan volde skade på dig.
Babe, den kække gris = Den glade lille bolle, som snakker og løser
landbrugets problemer.
Batman & Robin = Kom til min hule og tag gummidragten på smukke dreng.

Kender nogen andre Kinesiske underlige filmtitler ?

Mvh
Per M.

--
5 nye tånavne:
1.Poul, fordi der er stor, klodset og samler på uld fra mine sokker

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-04-03 15:52

http://www.digiserve.com/eescape/closet/silly/Chinese-Movie-List.html

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-04-03 20:22

"Per Moreau" <dsl21019@EHEMvip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvis der er nogen der ikke har set Tjeck´s Marts udgave hvor de
> viste eksempler på underlige filmtitler fra Kina, så kommer de her:
[snip]
> Kender nogen andre Kinesiske underlige filmtitler ?

Næh, men jeg stødte på Jay & Silent Bob Strikes Back da jeg var i Sverige
for et par mdr. siden - den var blevet døbt Stjärnor Utan Hjärnor - og det
er den rene skinbarlige sandhed.

Torben

Fra : Per Moreau

Dato : 04-04-03 14:36

"Torben Larsen" <turbonegro@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for et par mdr. siden - den var blevet døbt Stjärnor Utan Hjärnor - og det

Gad vide hvad så at den danske film af samme titel hedder derovre.
Ps: Tak for linken Lars.

Mvh
Per M.

Fra : Torben Larsen

Dato : 04-04-03 15:36

Per Moreau wrote:
> "Torben Larsen" <turbonegro@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvad så at den danske film af samme titel hedder derovre.
> Ps: Tak for linken Lars.

Den er forhåbentlig aldrig nået ud over landets grænser, det vil simpelt hen
være en skandale, som hvis vi herhjemmefra gik med i en krig uden om
FN....årh dammit..

Torben