kun mig der føler fremgang for S//E
Fra : Peter Elgaard

Dato : 03-04-03 15:23

Jeg har haft ericsson hele mit liv, og da sony fusionerede med dem tænkte
jeg bare fedt nok. Men jeg må ganske vist sige at jeg tog et pænt hop over
deres modeller som t200, t300 og ja t600 var fed nok men man stod og ledte
efter noget farveskærm lir jo. Så jeg gik fra min t65 til en motorola t720.
En lækker tlf med masser muligheder, men man kan hurtigt erfare det jo ikke
just en ericsson :)

de nye modeller der nu kommer fra S//E, jeg snakker her t310,t610 og den der
z010 (eller lign.) ser faktisk lækre ud. Jeg selv må bare ud og prøve t310,
og se hvordan den er. Selvom den kun har 256 farveskærm, så jeg villig til
at købe den alligevel for den er faktisk flot i design, og så kommer jeg
tilbage til ericsson. T610 er jo bare endnu sprødere, så det ser godt ud
syntes jeg for sommeren. Jeg prøvede forleden t100, og den syntes jeg er
anderledes men mere ala en t200. Flertallet af mine venner syntes ihvertfald
den ikke er køn, ved ikke med jer.

men syntes da de på rette kurs nu... hva syntes i NG ?

vh Peter E
GH688,R320s,T65,T720(NU)

Fra : Anders Hougaard

Dato : 03-04-03 20:01

Jeg skal ha' mig en T610 så snart den kommer :D
S//E er imho en meget vellykket fusion og et dejligt, innovativt alternativt
til Nokias dominerende modeller både hvad angår design og funktionalitet!

Mvh

Anders

Fra : P.H.

Dato : 03-04-03 21:42

Du skulle vel ikke vide hvornår T610 bliver lanceret, for den tænder sgu
også mig lidt :) Hvad med Z1010, hvornår kommer den.

Anyone?

Fra : Anders Hougaard

Dato : 03-04-03 21:52

Den nyeste udgave af Telmores "Mobile Update" udkom i går...De skriver, at
den kan forventes i maj måned.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-04-03 23:08

> [...]
ihvertfald
> den ikke er køn, ved ikke med jer.
>
> men syntes da de på rette kurs nu... hva syntes i NG ?

Hmm jeg ved ikke om jeg skal græde eller le.

Jeg tror nu nok jeg stortuder. Hvordan kan SE lave en så fed telefon som
P800 og så glemme de vigtigste funktioner.
Såsom raport når man sender beskeder samt det som man kan på alle Nokias
lidt bedre telefoner, man kan optage
en samtale mellem sig selv og den man snakker i telefon med. Det kan man
ikke på P800

Den er jo ellers dyr nok taget i betragtning af hvad f.eks. Nokia kan
tilbyde til samme pris.

Hvad hjælper det at deres design er fedt hvis det der er inden i ikke holder
mål med prisen.
Det er ting som samtlige af Nokias telefoner har haft implementeret siden
2110i (med nyeste firmware)
Det er bare for dårligt at lave sådan noget gylle fre S/Es side synes jeg.
Det er så simple og yderst nyttige ting som er så nemt at lave at det er til
at græde snot over.
Jeg havde kig på P800 men efter at jeg har opdaget hvilken mangelfuld mobil
det er har jeg nu droppet den til fordel for
Nokia 7650 som både ser kanongodt ud, har farveskærm og alle de fede
funktioner som de skal have.
Det er sådanne ting der afholder mig fra at købe SE-telefoner.

Ja og motorola er da bare rent skod. De kan jo absolut ikke en skid. De er
værre end SE og har altid været det.
Har selv haft en Flare i tidernes morgen. Selvom det nu er en olnordisk
model så må jeg desværre konstatere at de ikke
er noget meget længere siden dengang. Det er trist at se men sådan er det
altså desværre.

Men det var bare min mening som du selv bad om *s* ikke noget personligt men
jeg synes bestemt ikke at de er på rette kurs og alt hvad der er under 4000
farver skoder da for vildt. Standarden idag er jo på mindst 4000 og gerne
flere farver så hvad er det lige de vil med et skoddisplay på sølle 256
farver. Det holder jo ikke en meter.

Men jeg går også meget mere op i deres tekniske kvalifikationer end hvordan
de ser ud.

Steven.

Fra : NB

Dato : 06-04-03 13:29

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> P800 og så glemme de vigtigste funktioner.
> Såsom raport når man sender beskeder samt det som man kan på alle Nokias

Hvad er det der gør du mener, at rapport er en af de vigtigste funktioner?

man kan optage
> en samtale mellem sig selv og den man snakker i telefon med. Det kan man
> ikke på P800

tjo, det kan der være noget om

> [...]
> mål med prisen.
> Det er ting som samtlige af Nokias telefoner har haft implementeret siden

Huh, hvilke ting?

> [...]
> model så må jeg desværre konstatere at de ikke
> er noget meget længere siden dengang. Det er trist at se men sådan er det

Det røg lidt af seriøsiteten, hvordan kan du i ramme alvor sige at der ikke
er sket en udvikling hos Motorola siden udviklingen af flare?
Kig dog på T720i.

> [...]
men
> jeg synes bestemt ikke at de er på rette kurs og alt hvad der er under

Tja, så vil du ikke bryde dig om Nokia, da de ikke har een telefon med mere
end 4096 farver.

>Standarden idag er jo på mindst 4000 og gerne
> flere farver så hvad er det lige de vil med et skoddisplay på sølle 256
> farver. Det holder jo ikke en meter.

P800 har mere end 256 farver og både T610 og Z1010 har 65K farver noget som
du kun kan drømme om hos Nokia.

> Men jeg går også meget mere op i deres tekniske kvalifikationer end
hvordan
> de ser ud.

Det gør du så åbenbart alligevel ikke.

Fra : Fischer

Dato : 06-04-03 14:27

> Det røg lidt af seriøsiteten .......

Jeg overvejede også at bruge 10 minutter på at kommentere Steven Nybo
Andersens indlæg, men da jeg nåede dertil fandt jeg noget bedre at tage mig
til.

*Fischer