Kabel til A2618s?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 12:58

Hvilket kabel/software osv. skal man bruge til at låse Ericsson A2618s
op?
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Erik Graversen

Dato : 21-03-01 16:01

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:2q5hbtg6c80kkbno8m78i3o3e98rf175uk@tnews.inet.tele.dk...
> Hvilket kabel/software osv. skal man bruge til at låse Ericsson A2618s
> op?

Du kan bruge et Ericsson RS-232 kabel. Ang. software så er
"My Animation" det eneste der virker til A2618s så vidt jeg ved.
Hvis du søger lidt tilbage her i gruppen vil du kunne se at du skal
holde dig langt væk fra div. unlock programmer.

Mvh,
--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-03-01 16:27

Erik Graversen skrev:

>Du kan bruge et Ericsson RS-232 kabel.

Hvor finder jeg det billigst?

>Ang. software så er
>"My Animation" det eneste der virker til A2618s så vidt jeg ved.

Kan det låse telefonen op?

>Hvis du søger lidt tilbage her i gruppen vil du kunne se at du skal
>holde dig langt væk fra div. unlock programmer.

Ja, jeg hørte godt et eller andet med et program der tæskede
telefonen. Men hvilke skal man bruge for at låse den op?

Fra : Erik Graversen

Dato : 22-03-01 16:30

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:a1ihbtk72hhnubc9ervkbbolt9jib1stgn@tnews.inet.tele.dk...

> Hvor finder jeg det billigst?

Se indlæget fra Hugotit.

> Kan det låse telefonen op?

Nej desværre! My Animation er et program til at lave opstarts animationer.

Mvh,

Fra : Steen T.Christensen

Dato : 21-03-01 17:31

Hej Erik !
Hvor finder man det program ?

--
Steen T.Christensen
bulletin@worldonline.dk

Fra : Morten Larsen

Dato : 21-03-01 19:25

Erik Graversen skrev i meddelelsen ...

> [...]
>Hvis du søger lidt tilbage her i gruppen vil du kunne se at du skal
>holde dig langt væk fra div. unlock programmer.

Pas nu lidt på, med at "lokke" nogen til at
at købe et kabel, og finde et program, der hedder
"My Animation", for det kan ikke låse en A2618S op.

Måske er det i en rigtig mening, men det lyder som om,
at du skriver, at My Animation er det eneste unlock program
der virker, og det er jo meget forkert - intet virker endnu.

Morten

Fra : Erik Graversen

Dato : 22-03-01 16:27

> [...]
> at du skriver, at My Animation er det eneste unlock program
> der virker, og det er jo meget forkert - intet virker endnu.

My Animation et unlock program!! Naaa Det siger navnet jo næsten i sig selv. (Til dem der ikke ved det: NyAnimation er et program
til at lave opstarts
animationer til A2618s)
Det var bestemt ikke min hensigt at vildlede nogen. Derfor anbefaler jeg jo også til at søge tilbage i NG'en hvor emnet har været
oppe adskillige gange.
Også hvad MyAnimation er for et program.

Mvh,

Fra : Hugotit

Dato : 22-03-01 05:50

Hej.
Morten har ret,der er svjv, ikke noget software endnu der kan lukke Ericsson
a2618 op,
(Jeg har selv slået en ihjel ) M.h.t. til "My Animation" kan det hentet
her : http://www.datakabel.nu/
under download.
Datakablet kan købes hos : http://www.mobiltricks.dk/
Jeg mener det koster ca 145kr.