Erfaringer med Nokia 3650 !!
Fra : L@rs

Dato : 03-04-03 11:36

Hej !

Ud fra de data der er på nævnte telefon, så er jeg ganske interesseret i den
MEN...

Er der nogen der har erfaringer med den ? - Jeg tænker bla. på det runde
tastatur......

På forhånd tak

lars

Fra : Helmut Lotti

Dato : 03-04-03 12:12

"L@rs" <l_kryger@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaringer med den ? - Jeg tænker bla. på det runde
> tastatur......

Hej Lars!

Jeg har selv en 3650'er og er bestemt tilfreds med den. Det at tastaturet er
placeret i en cirkel genere ikke mig, da jeg stort set aldrig sender en SMS,
så..
Men det var lidt "besværligt" at tste PIN-koden ind første gang, da jeg ikke
tænker over hvilke cifre jeg normalt trykker på, men bare ved hvor de
sidder!
Ellers en lækker telefon med en masse features og et dejligt stort display!
På nettet kan man finde forskelligt software til den, så den fx kan afspille
MP3'er som du har smidt over på det medfølgende MMC kort. Og med Nokia's
opdatering til videokameraet, kan du optage video med lyd.
Du kan selv foretage opdateringen enten med infrarød eller BT.
Det eneste kedelige jeg lige kan komme på er, at der ikke er nogen form for
beskyttelse til kameralinsen ligesom på 7650'eren, så jeg kunne godt
forestille mig, at glasset med tiden bliver ridset. Men kan kan vel få det
skiftet!

Håber du kan bruge det til noget!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : GrillBiller

Dato : 03-04-03 13:18

Tjek lige denne nyhed før du køber:
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4471&sid=1

Fra : Helmut Lotti

Dato : 03-04-03 13:36

"GrillBiller" <cool@noemailyet.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek lige denne nyhed før du køber:
> http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4471&sid=1

Som der fremgår af artiklene er det kun TDC der har de problemer!
Det er jo ikke alle 3650'ere på det danske marked det drjer sig om.
Artiklen handler desuden ikke om 3650'eren og dens funktioner, men om TDC's
salg af låste terminaler som ulåste!
Man kan jo bare lade være med at købe den i en TDC butik!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Jesper Mortensen

Dato : 03-04-03 14:21

Det lyder alt sammen rigtigt godt, men hvor finder jeg den billigst - det
betyder ikke noget om det er med eller uden abb.

/Jesper

Fra : Helmut Lotti

Dato : 03-04-03 14:34

"Jesper Mortensen" <Jesper@active-asp.dk> skrev i en meddelelse
> Det lyder alt sammen rigtigt godt, men hvor finder jeg den billigst - det
> betyder ikke noget om det er med eller uden abb.

Hej Jesper!

Så vidt jeg ved, så sælges den pt i TDC's butikker for 2499,- med MobilBonus
eller MobilTalk abn.

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-04-03 16:14

Hej

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote:

>Så vidt jeg ved, så sælges den pt i TDC's butikker for 2499,- med MobilBonus
>eller MobilTalk abn.

Og hos Elgiganten til kr. 1999,- også med TDC abo.

--
M.v.h. Ole®

Fra : L@rs

Dato : 04-04-03 07:04

Ellers kan man tjekke hos www.prisindex.dk

Lars

Fra : Jesper Mortensen

Dato : 04-04-03 07:58

Lige bortset fra at den står her til 3400 kr... en del mere end hos TDc.

Jesper

Fra : L@rs

Dato : 04-04-03 07:03

Havde nu tænkt mig at købe den igennem www.shopmore.dk - Det er også en god