Power Point ??
Fra : Steen

Dato : 03-04-03 10:40

Hej

Jeg har en sjov opgave, hvor jeg gerne ville have to links til den samme
PowerPoint file.
Den ene skal "bare" åbne filen normalt i Explore ( ganske normalt og er ikke
problemt )

Den anden skal gerne åbne selve PowerPoint på Clientens maskine.
Altså åbne powerpoint og åbne min fil i der...
Der er sikkert nogen sikkerheds problem ?

Steen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 03-04-03 10:55

"Steen" <steen@ondata.dk> wrote in message

> Den anden skal gerne åbne selve PowerPoint på Clientens maskine.
> Altså åbne powerpoint og åbne min fil i der...
> Der er sikkert nogen sikkerheds problem ?

I allerhøjeste grad.
Det er faktisk ikke muligt. Om en bestemt type fil åbner i browseren eller i
et selvstændigt program er en indstilling der kun kan sættes lokalt på
maskinen.

/Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-03 13:46