Hviken webhotel er bedst og billigst
Fra : Fyn

Dato : 03-04-03 08:47

Hejsa

Jeg står og skal have et webhotel, men ved ikke hvilken der er bedst.
Den skal kunne understøtte Frontpage.

Hilsen Jensen

Fra : Henrik Petersen

Dato : 03-04-03 09:57

Du kan ikke få det der er bedst og billigtst, det siger sig selv...det er
det samme som at sige jeg vil flyve på First class til økonomi pris, og hvis
du kan det arbejder du i et flyselskab og jeg tror ikke du arbejder hos en
hoster, så ville du nok ikke spørge om det du gør....

Du kan gå efter kategorierne

Bedst eller billigst(pris og kvalitet hænger jo som regel sammen)

jeg bruger selv spacerent.dk, det er godt men ikke helt billigt, men heller
ikke helt vildt dyrt (100 ex moms)tror de har det fra 69.- pr måned...

mvh
henrik Petersen
admin for www.bornefoto.dk hostet at www.spacerent.dk

Men hvis du vil have det billigt og til tider ustabilt, så går du efter
b-one mm.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-03 13:16

"Fyn" <noname@now.dk> skrev :

>Jeg står og skal have et webhotel, men ved ikke hvilken der er bedst.
>Den skal kunne understøtte Frontpage.

Spørg i news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel, men kig gerne
først på nogle indlæg i gruppen.

Fra : Nakita

Dato : 03-04-03 14:46

"Fyn" skrev d. 03-04-03 08:47 dette indlæg :
> Hejsa
>
> Jeg står og skal have et webhotel, men ved ikke hvilken der er bedst.
> Den skal kunne understøtte Frontpage.
>
> Hilsen Jensen

Jeg kan varmt anbefale http://azero.dk/
De understøtter FP og er meget stabile samt billige

http://www.kandu.dk/

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 03-04-03 16:52

Prøv at se på www.jirty.dk sammenlignelig prisliste omkring de forskellige
tilbud - understøtter FrontPage 2002, asp, php inklusive webhotel for 800
kr. inkl. moms årlig. Kan fås billigere eller dyrere - inklusive mulighed
for databaser. Man får selv lov til at administrere adgangen til serveren
(med få sikkerhedsmæssige undtagelser) m.v.

Og det fungerer godt - udmærkede medarbejdere. Firmaet er ikke så stort at
kunderne er blevet ligegyldige.

--
ahw

Fra : Bent Andersen

Dato : 04-04-03 10:50

> Jeg står og skal have et webhotel, men ved ikke hvilken der er bedst.
> Den skal kunne understøtte Frontpage.

Jeg kan varmt anbefale www.scannet.dk
De er meget prof. og deres support er meget effektiv og hurtig, yderligere
er de utroligt flinke at tale med pr. tlf.
Jeg bruger dem bl.a. til min shop.

Bent
www.t-shirtshop.dk

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 04-04-03 19:41

149,- pr. md? for at kunne få et webhotel med FP 2000 extensions? For dyrt.

Jeg vil stadig anbefale www.jirty.dk : pris 800 kr. årlig (kvartalvis
afregning) med FP2002 ext., asp, php, SQL-database-mulighed - kan opgraderes
til noget større.

Og endelig: scannet koster 149 kr. EXCL.MOMS pr. måned - ovenstående er
INKLUSIVE MOMS.

Men hvis prisen ingen rolle spíller, så kan man jo ligesågodt tage det
dyreste af det dyreste.

--
ahw