De KAN jo li' hinanden!!
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 03-04-03 08:43

Hej Allesammen

Her på det sidste har jeg gået og været lidt bekymret for at Chip og Loui
ikke kunne så godt sammen. De sloges MEGET voldsomt og jeg var ærligt talt
lidt nervøs for at lade dem være alene hjemme....MEN så skete det jeg aldrig
havde troet muligt. Chip og Loui lå og sov sammen!!!!

Det skal lige siges at det har de ALDRIG gjort før højest i nærheden af
hinanden... Mon Emma har haft positiv indflydelse på dem??

Jeg har selvfølgelig billeder til at bevise dette...

www.DK-Skindbjerg.dk Gå ind via linket på forsiden "Sidste nyt - Chip og
Loui venner?"

Mange hilsner en glad og lettede katteslave

Randi

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-04-03 13:00

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> writes:

> [...]
> lidt nervøs for at lade dem være alene hjemme....MEN så skete det jeg aldrig
> havde troet muligt. Chip og Loui lå og sov sammen!!!!

Det er da glædeligt
Og mon ikke de er klar med rangordnen mellem sig nu så..

> www.DK-Skindbjerg.dk Gå ind via linket på forsiden "Sidste nyt - Chip og
> Loui venner?"

Fin hjemmeside du holder dig..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 03-04-03 13:19

..> Det er da glædeligt
> Og mon ikke de er klar med rangordnen mellem sig nu så..

Ja de har aldrig haft problemer med hvem der bestemte... og de har da
vaskede hinanden før, men de har dog aldrig vist kærlighed så tydeligt
før...det glæder mit hjerte at se dem sammen. Det var jo trods alt derfor vi
hentede Loui i sin tid på Inges kattehjem. Det var så Chip havde selskab. At
Emma så også er kommet til er jo en helt anden historie

> Fin hjemmeside du holder dig..

Jamen tak for det...

Randi

www.DK-Skindbjerg.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-04-03 13:26

> [...]

> vaskede hinanden før, men de har dog aldrig vist kærlighed så tydeligt
> før...det glæder mit hjerte at se dem sammen.

Ohh, det forstod jeg ikke lige først ud af dit oprindelige indlæg, når
katte slås kraftigt er der jo netop oftest tale om rangorden...

Men de har måske bare leget voldsomt med hinanden..:?
Selvom man som regel kan se forskel på "krig" og leg

Men det er sådan en "smelte-situation" når misserne endelig ligger og
hygger sammen..

> Det var jo trods alt derfor vi
> hentede Loui i sin tid på Inges kattehjem. Det var så Chip havde selskab. At
> Emma så også er kommet til er jo en helt anden historie

Det er jo også fornuftigt nok at katte har selskab af andre
artsfæller, med et par enkelte undtagelser (jeg bor sammen med en af
dem...)

Haha ja, en kat fører gerne en kat med sig og inden man får set sig om
sidder man på gulvet og ser flimmer fordi misserne har indtaget møblerne..*GG*

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 03-04-03 13:45

Næhh det var vist mig der tog for givet at folk kender min historie

> når
> katte slås kraftigt er der jo netop oftest tale om rangorden...

Ja og det har de været igennem...

> Men de har måske bare leget voldsomt med hinanden..:?
> Selvom man som regel kan se forskel på "krig" og leg

Vi plejer også at kunne se forskel, men her på det sidste (læs efter Emma er
blevet "voksen" (7 mdr.)) Har de to herre kæmpet en del.. eller rettere Chip
har jagtet Loui meget og voldsomt.
Så denne gang var vi ved at komme i tvivl. men det endte jo godt som man kan
se...

Når nu jeg tænker efter er det faktisk siden Chip vandt på udstillingen -
måske Loui er misundelig eller måske har Chip følt sig hævet over
Loui*fnis* - ja man tager vel lidt skade af at være katteslave!!!

> Men det er sådan en "smelte-situation" når misserne endelig >ligger og
> hygger sammen..

Ja men kan jo ikke lade være med at dokumenterer det...

> Haha ja, en kat fører gerne en kat med sig og inden man får >set sig om
> sidder man på gulvet og ser flimmer fordi misserne har >indtaget
møblerne..*GG*

JA og deres klatretræ fylder mere end noget andet møbel i stuen!

Randi

www.DK-Skindbjerg.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-04-03 14:00

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> writes:

> Næhh det var vist mig der tog for givet at folk kender min historie

Ja det kan let ske her

> [...]
> har jagtet Loui meget og voldsomt.
> Så denne gang var vi ved at komme i tvivl. men det endte jo godt som man kan

Det kan nemt skyldes det, for reelt kan man sammenligne det med at få
en "ny" kat ind, når en miv bliver kønsmoden, det har nok givet lidt stress

> Når nu jeg tænker efter er det faktisk siden Chip vandt på udstillingen -
> måske Loui er misundelig eller måske har Chip følt sig hævet over
> Loui*fnis* - ja man tager vel lidt skade af at være katteslave!!!

Kun lidt... Så er du da ramt i meget mild grad :lol:

> Ja men kan jo ikke lade være med at dokumenterer det...

Og så er det så rart at have et sted som her, hvor de andre forstår en
og ikke ringer efter den blå vogn med trøjen med de lange ærmer *fniz*

Fra : Kate

Dato : 04-04-03 22:03

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote in

> JA og deres klatretræ fylder mere end noget andet møbel i stuen!

Jamen, naturligvis. Sådan er det at ha' katte

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Pernille Scharff

Dato : 03-04-03 13:07

Hej Randi,

hvor ser det hyggeligt ud

Tussede lige lidt rundt på hjemmesiden og så at du og Emma kommer til
Odense-udstillingen - hvor hyggeligt, så ses vi!

/Pernille

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 03-04-03 13:21

> Hej Randi,
>
> hvor ser det hyggeligt ud

Ja ik' Er bare såååå glad for det.

> Tussede lige lidt rundt på hjemmesiden og så at du og Emma kommer til
> Odense-udstillingen - hvor hyggeligt, så ses vi!

Ja da. så må vi lige hilse på.
Ja vi satser på det - er også tilmeldt... nu skal jeg bare overtale min far
til at give et lift Er ikke så meget for toget og når nu min far godt kan
lide katte så er det jo alletiders tidspunkt for ham at tilbringe lidt tid
med sin datter...

Fra : Kate

Dato : 04-04-03 22:01

> Jeg har selvfølgelig billeder til at bevise dette...

Ja og dejlige billeder oveni.
Det er jo altså skønt når de første gang sover sammen, sådan havde jeg
det også med Lante og Mowgli, selvom det nu gik ret hurtigt.