Mozilla sti til css
Fra : Hintzmann

Dato : 03-04-03 08:26

Hej NG

Jeg har lagt mærke til at mozilla skal have hele stien til en css.fil
ex."/css/default.css"

Hvis man på serveren sætter op at mappen "css" som default skal servere
"default.css"
så virker det i MSIE og Opera men ikke i Mozilla.

- Er det en kendt fejl eller kan det omgåes på anden vis ?

Hintzmann

Fra : Claus Sørensen

Dato : 03-04-03 09:37

Hintzmann wrote:

> [...]
> "default.css"
> så virker det i MSIE og Opera men ikke i Mozilla.
>
> - Er det en kendt fejl eller kan det omgåes på anden vis ?

At karakterisere, at det er en fejl, kræver vel en standard eller lignende,
som definere det.

Jeg har ikke kunnet finde en sådan.

De herligste hilsner

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 03-04-03 10:00

Hintzmann wrote:

> [...]
> "default.css"
> så virker det i MSIE og Opera men ikke i Mozilla.

Jeg har lige testet i Mozilla 1.3, og jeg har ikke kunnet konstatere den
fejl, du nævner. Jeg havde min index.css-fil i en mappe i roden ved navn
csstest, og Mozilla brugte filen lige meget om jeg skrev

href='/csstest'
href='csstest'
href='csstest/'

eller lignende.

Fra : fiduusen.dk

Dato : 03-04-03 10:21

de første versioner af Mozilla ver 1.x "havde det svært" med CSS på mange
sider, på samme måde med mange billeder.

det var ofte nødvendigt at refreshe (Ctrl-F5) for at få vist siden rigtigt

Det ser dog ud til at der er bedre styr på det i version 1.3+

Hilsen, Bjarne D.
www.fiduusen.dk

Fra : Hintzmann

Dato : 03-04-03 11:15

"Hintzmann" <nospam@please.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "default.css"
> så virker det i MSIE og Opera men ikke i Mozilla.

Tak til jer alle 3.

Jeg fandt ud af "default.css" egentlig var "default.asp" og at contentTypen
ikke var sat.
Så efter tilføjelsen af nedenstående virkede det i Mozilla.

<%
response.contentType ="text/css"
%>

Jeg takker endnu engang