Afvis opkald
Fra : Jimmy

Dato : 02-04-03 22:40

Hej

Jeg kan ikke lige overskue om det er telefonen eller kortet man kan sætte
til at afvise alle opkald?

Ideelt set at den blot sagde uden for rækkevidde, da den kun skal sende SMS
og det ville være forstyrrende, hvis folk ringede til den.

Nogen der kan hjælpe?

mvh
Jimmy

Fra : Tony

Dato : 02-04-03 23:24

> Jeg kan ikke lige overskue om det er telefonen eller kortet man kan sætte
> til at afvise alle opkald?

Det er telefonen.
På min telefon kan jeg indstille den til at acceptere opkald fra numre i en
liste, eller ingen.

Tony

Fra : Per Thomsen

Dato : 03-04-03 12:09

> Det er telefonen.
> På min telefon kan jeg indstille den til at acceptere opkald fra numre i
en
> liste, eller ingen.

Ja elle vidrestil alle opkald til tlf. svarer.

Per

Fra : Allan E

Dato : 03-04-03 18:58

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> wrote in message
> sætte

> en
> >
> Ja elle vidrestil alle opkald til tlf. svarer.

Tjoo, eller sluk telefonen :-?

Mvh Allan E

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-04-03 08:46

> Tjoo, eller sluk telefonen :-?

Så bliver det svært at sende/nodtage SMS'er

Per

Fra : Anders Hougaard

Dato : 03-04-03 21:17

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> skrev i en meddelelse

> Ja elle vidrestil alle opkald til tlf. svarer.

Er det ikke en netværksafhængig service?

Mvh

Anders

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-04-03 08:47

> Er det ikke en netværksafhængig service?

Muligvis, men jeg har da prøvet den med 3 forskellige udbydere (Telia,
Sonofon og TDC).

Per

Fra : Jimmy

Dato : 04-04-03 11:01

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> wrote in message
> sætte

> en
> >
> Ja elle vidrestil alle opkald til tlf. svarer.

Problemet er, at jeg anvender et GSM modem til at sende med og jeg har ikke
fundet ud af, om den kan viderestille opkald.
Som udgangspunkt ville jeg derfor foretrække at det var kortet der afviste,
men det er nok i retning af modemet jeg skal kigge.

Mvh
JImmy

Fra : Per Thomsen

Dato : 04-04-03 11:30

> [...]
afviste,
> men det er nok i retning af modemet jeg skal kigge.

Hvis det er som Anders skriver, kan du jo sætte kortet i en telefon, ov
vidrestille alle opkald. Hvorefter du sætter kortet tilbage i modemet.

Per

Fra : Jimmy

Dato : 04-04-03 16:31

> ikke
> afviste,
> >
> Hvis det er som Anders skriver, kan du jo sætte kortet i en telefon, ov
> vidrestille alle opkald. Hvorefter du sætter kortet tilbage i modemet.

Ah ok - Læste det som om det var telefonen der viderestillede.

Mvh
Jimmy

Fra : KGB

Dato : 06-04-03 14:02

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ah ok - Læste det som om det var telefonen der viderestillede.

Viderestilling er netværket, afvisning af enkelte numre er telefonen.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-04-03 16:37

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in

> Jeg kan ikke lige overskue om det er telefonen eller kortet man
> kan sætte til at afvise alle opkald?

Du kan omstille alle opkald - det foregår på netværket (centralen).

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white