Fiskehandlere i vestjylland?
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 02-04-03 22:33

Hej

Jeg er overvejer kraftigt at anskaffe mig akvarie igen, men alle de
fiskehandlere jeg handlede hos sidst jeg havde fisk er alle lukkede nu.
Derfor vil jeg høre om der er nogle her inde som kan anbefale nogle andre
gode fiskehandlere her ovre i nærheden af Ølgod i vestjylland hvor jeg bor?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Søren Steffensen

Dato : 03-04-03 08:02

Ved der ligger en på Hjertingvej 15 i Varde. Har ikke selv nået at være
deroppe men har hørt den skulle være den bedste i området...mener Ølgod ikke
ligger så langt derfra - men jeg ikke sikker :)

--

Søren Steffensen
SOS - icq#: 102169245

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 03-04-03 20:15

> [...]
ikke
> ligger så langt derfra - men jeg ikke sikker :)

Det er rigtigt Varde ligger kun lidt over 20km fra Ølgod.
Efter hvad Krak.dk viser ser det ud til Hjertingvej 15 er Varde Centret. Der
havde jeg også hørt noget om at der skulle være en, så det er jo godt at
høre at det skulle være et sted der er værd at handle.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 03-04-03 21:18

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message
> [...]
at
> høre at det skulle være et sted der er værd at handle.

Jeg handler faktisk kun hos "Dyrenes Verden" han har et rimligt udvalg
og får til tide og lidt specielle arter hjem. Han er dog flytte ud af
varde centeret men kun lige over på anden side af p-pladsen, bag fakta.

Han køre nogen gange tilbud (Halv Pris) på fisk i en uges tid engang i
mellem og det kan godt betale sig at komme først, så er udvalget størst.
og det er noget der trækker folk til.

Der er dog en butik mere som også har fisk, den ligger inde i midt byen
og han har også saltvands fisk.

--
Mogens Dyhre Hansen
Varde Landevej 41