De Mênte, Rock'n roll
Fra : gardsted

Dato : 02-04-03 21:59

Se venligst vores hjemmeside www.demente.dk
der er musik til download
og ikke mindst: Vi vil så gerne ud at spille...
mvh Jørgen

Fra : Peter Juhl

Dato : 02-04-03 22:46

gardsted wrote:

> Se venligst vores hjemmeside www.demente.dk
> der er musik til download
> og ikke mindst: Vi vil så gerne ud at spille...

1. april var igår.

Skulle der nu være en marginal mulighed for at du mener det alvorligt
så vil jeg bare sige - don't quit Your day job.

/Peter

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 03-04-03 13:50

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> 1. april var igår.
>
> Skulle der nu være en marginal mulighed for at du mener det alvorligt
> så vil jeg bare sige - don't quit Your day job.

Hvad mener du? den virker da fint.

-TDJ

Fra : gardsted

Dato : 03-04-03 16:06

Jeg kvitter ikke mit arbejde.
Men vi smiler, når vi spiller !!!
Gør du ikke noget, du synes er sjovt ?

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 04-04-03 14:07

"gardsted"

> Jeg kvitter ikke mit arbejde.
> Men vi smiler, når vi spiller !!!
> Gør du ikke noget, du synes er sjovt ?

Jeg synes sgu det var i orden! Fedt nok, keep it up.

-TDJ