MS Windows
briani 27239
geninstallation
Fra : Ernst Krogtoft

Dato : 02-04-03 21:33

Hej NG

nu er det vist på tide at jeg får geninstalleret windows XP, men jeg vil
gerne gemme alle mine foretrukne, mails, adresse lister, messenger liste....

findes der et program eller metode som kan klare det... jeg har altid bare
kopieret min mappe med alle instillinger, foretrukne...men den gemmer aldrig
min adresselist og mine mail, newsgroups....

På forhånd tusind tak

ernst

Fra : René Nielsen

Dato : 02-04-03 22:05

> [...]
aldrig
> min adresselist og mine mail, newsgroups....

For Outlook, vælg Filer - eksporter til fil, vælg filen med private mapper
(.PST). Dette skal du gøre for HVER hovedmappe. Husk at sætte "flueben" i
Medtag Undermapper... De forsk. mapper lægges i samme fil, default:
BACKUP.PST - vælg hvor den eksporterede fil skal lægges.
Når du skal re-etablere er fremgangsmåden den samme - blot i omvendt
rækkefølge (Importer fil).
Hvordan du gør i Messenger ved jeg ikke... Misforstå nu ikke mit spm.
hvorfor bruger du ikke hjælpen? Den er virkelig fin både i Office 2K og
XP?
Good luck.
MVH: René

Fra : Erling

Dato : 02-04-03 22:13

"René Nielsen" <rni@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan du gør i Messenger ved jeg ikke... Misforstå nu ikke mit spm.
> hvorfor bruger du ikke hjælpen? Den er virkelig fin både i Office 2K
og
> XP?

....med risiko for at efterfølgende verbale overfald: Fordi det er meget
nemmere at lægge problemet ud i en af ng'erne, så er der sikkert en idiot,
der gider bruge tid på at klare den sag.
Det kendetegner mange af indlæggene/spørgsmålene, som de fleste selv kunne
finde svar på ved blot at ofre en lille smule tid på research.

Erling

Fra : Klaus

Dato : 02-04-03 23:23

> ...med risiko for at efterfølgende verbale overfald: Fordi det er meget
> nemmere at lægge problemet ud i en af ng'erne, så er der sikkert en idiot,
> der gider bruge tid på at klare den sag.

Dette er ikke et overfald.

> Det kendetegner mange af indlæggene/spørgsmålene, som de fleste selv kunne
> finde svar på ved blot at ofre en lille smule tid på research.

Det er bare ikke alle, der er lige gode til at forstå det der står i
"hjælp".
Det er heller ikke alle der er lige gode til at finde bøger på biblioteket,
selv om der er en masse af dem!

Men der er, heldigvis for os, nogen der gider at give os det hint eller den
hjælp der skal til - så vi også får det til at virke.
Klaus

Ved mail fjern b efter @

Fra : Poul Elgaard-Jørgens~

Dato : 03-04-03 10:02

"Erling" <egu@nospam.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> Det kendetegner mange af indlæggene/spørgsmålene, som de fleste selv kunne
> finde svar på ved blot at ofre en lille smule tid på research.

Der er helt klart nogle indlæg, der bærer præg af, at folk ikke har gidet at
slå op i hjælpen, Google m.v. Ofte kan det dog være endog meget svært at
finde hjælp til selv et meget simpelt problem, hvis man ikke lige ved hvilke
ord, man skal søge efter.

Poul

Fra : Ernst Krogtoft

Dato : 03-04-03 09:25

Jeg er da sørme ked af at det her starter en diskussion, det eneste jeg
ville høre var om nogen havde erfaring med et program der kunne gøre det,
men som jeg skriver så gemmer den ikke min ardesse liste og meddelser
ordentligt.....jeg ved godt hvordan man gør, men kan det gøres automatisk af
et lille program????, så det virker når jeg har geninstalleret....

Mvh Ernst

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 03-04-03 10:08

Det kan det Expres Assist
http://ajsystems.com/

Fra : Jens S

Dato : 03-04-03 09:27

"Ernst Krogtoft" <ernst@viz-it.dk111> wrote in message
> [...]
aldrig
> min adresselist og mine mail, newsgroups....

Start - All Programs - Accessories -System Tools - "Files and settings
transfer wizard". Så er det bare at krydse af hvad du vil have overført!

Oversæt selv til dansk.

Jens

Fra : Ernst Krogtoft

Dato : 03-04-03 18:22

Jeg siger tusind tak til dem som kom med noget fornuftigt

Mvh Ernst