opgradering af pc - vil et min geforce2 br~
Fra : Allan Toft

Dato : 02-04-03 21:00

hej

jeg skal til at ha opgraderet min pc, og har fundet ud af at jeg vil ha et
soltek med nforce2 chipset, nu er sagen bare den at jeg har et gammelt
grafikkort dvs et geforce2 med 32 mb ram som nvidia detonator 43.45 siger
kører med agp 2x bios. 2.10.02.10

i forskellige test har jeg læst at et grafikkort der ikke kører med min 4x
agp kan risikere at brænde både grafikkort og bundkort af....

Jeg har desværre ikke råd til at købe nyt grafikkort også pt. så spørgsmålet
lyder så : kender nogen solteks SL-75MRN-L med indbygget geforce 4mx - kører
det ok?

ud over mb vil jeg så også ha et amd xp2400+ , nyt kabinet og 2x512 mb
kingston ram

har fundet motherbordet her til 1012,- :
http://www.itbutikken.dk/vareinfo.asp?varenr=39620
men de kan desværre først levere fra mandag og jeg ville egentligt gerne ha
opgraderet før, helst inden weekenden.
En søgning på flere sider gav intet resultat, ved nogen hvor man kan få det
helst i vestjylland da jeg gerne vil hente det selv men ellers bestiller jeg
bare via nettet...