reservedel til volvo penta
Fra : claus v

Dato : 02-04-03 16:26

hej gruppe er der nogen i gruppen der ved om der er nogen steder på nettet
det er billigt eller billigere end hos den lokale volvopusher at købe
diverse stumper til bådmotoren i dette tilfælde en vp tamd 41

claus v

Fra : Lars Poulsen

Dato : 02-04-03 22:56

Hej Claus

I Sverige har man et meget mere humant prisniveau end her hos os -
selv har jeg i mange år købt reservedele hos Marin & Motor i Råå s.f
Hälsingborg - og sparet rigtig mange penge i forhold til danske priser.

Hvis du ikke selv har mulighed for at sejle til Råå sender Jahn gerne
stumperne med posten.

Du kan se mere om firmaet på deres hjemmeside:
http://www.marinmotor-raa.se

--

Venlig hilsen - og god vind

Lars Poulsen

-se min maritime hjemmeside på: http://www.larspoulsen.dk

Fra : John

Dato : 03-04-03 09:00

Hvis det er alm. sliddele som f.eks. impeller
ar biltema ret billige.
Impelleren gav jeg ca. 80kr. for. til en tamd41.

John.