Skærme
Fijala 3554
Logitech TFT+cordless desktop?
Fra : Simon Ravn

Dato : 02-04-03 18:21

Faldt lige over det her:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1515317891

Hvis man kigger på specs kan man se skærmen påstås at have 16ms
responstid.... hmm og så til 4k for 17" + cordless tastatur+mus. Lyder
lidt skummelt. Jeg kan ingen reviews finde af produktet. Jeg går ud
fra TFT'en er et andet mærke, men licenseret (hedder det det) af
Logitech. Nogen der har produktet/ved hvilket mærke skærmen er og om
de 16ms er en klam underdrivelse?

Simon Ravn

http://www.melomaniac.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-04-03 00:28

"Simon Ravn" <melo@marble-eyes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra TFT'en er et andet mærke, men licenseret (hedder det det) af
> Logitech. Nogen der har produktet/ved hvilket mærke skærmen er og om

Her står en masse:

http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?tid=62577&fid=0

- Martin

Fra : Simon Ravn