Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
batteridæksel til photosmart c500
Fra : sune vuorela

Dato : 02-04-03 16:38

Hjesa!

Jeg har haft et uheld med mit digicam - hp photosmart c500.
Batteridækslet er knækket.
HP fører ikke mere denne reservedel, så jeg skal have fundet på noget
andet smart.

Er der nogend er har nogle gode ideer?

Dækslet virker sådan set ok - men den ene tap er knækket af i den ene
side sådan at man skal holde på dækslet for at fo den til at tænde og
tage billeder. Det kan godt være ret irriterende - men er der nogen
der har ideer?

--
Sune

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-04-03 20:12

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Batteridækslet er knækket.
> HP fører ikke mere denne reservedel, så jeg skal have fundet på noget

Hej Sune
Hvor mange mm er dækslet på? altså det som holder fast.. har du mulighed for
at tage et billede af det ville det jo også hjælpe en smule..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ThomasM

Dato : 04-04-03 09:33

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> wrote in message
> [...]
> side sådan at man skal holde på dækslet for at fo den til at tænde og
> tage billeder. Det kan godt være ret irriterende - men er der nogen

Hvad med at finde en lille metalplade der er ca. lige så lang som kameraet,
bore et hul i den og montere den i stativ-gevindet? Jeg aner ikke om det
virker, men det kan da næsten ikke gå galt.

Thomas

Fra : sune vuorela

Dato : 04-04-03 12:47

En der kalder sig "ThomasM" <maarlundREMOVE@mail.dkTHIS> skrev:

>Hvad med at finde en lille metalplade der er ca. lige så lang som kameraet,
>bore et hul i den og montere den i stativ-gevindet? Jeg aner ikke om det
>virker, men det kan da næsten ikke gå galt.

Det var faktisk hvad jeg havde overvejet - men så fandt jeg på en
anden løsning.
Et stykke tyk ståltråd fra det ene hul til det andet og så placeret
dækslet derunder... Så har jeg limet en kæde på dækslet og monteret
det ved remmen - sådan at jeg ikke taber dækslet.

Hvis folk har lyst, kan jeg forsøge at tage et par fotos...

--
sune