JAVA Applets i Frontpage ? ? ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 21-03-01 11:47

Hej i Gruppen

Jeg har fundet mig en JAVA Applet som jeg gerne vil bruge på en hjemmeside.
Den skal placeres i en celle i en tabel ude i højre side, det er der heller
ikke noget problem i, men, og jeg siger men, når man så kigger tingene efter
i Netscape 4.* og Netscape 6 så er det ikke lige sådan jeg havde tænkt mig
det skulle se ud. I Netscape 4 bliver tabeller enormt bred, med grusomme
ting til følge for de andre elementer jeg har på siden. Netscape 6 gør
næsten det modsatte, her bliver tabellen trukket sammen, men de andre
elementer forbliver intakte. I IE er alt fryd og glamme, så det er da en
start. Men da jeg regner med at der er mange der kommer til at se siden, så
vil jeg også gerne have det kommer til at se ordentligt ud i de forskellige
browsere, så hvad skal jeg gribe og gøre i. For øvrigt, så er det FP 2000
jeg bruger, hvis det skulle give nogen bedre forståelse

Kim Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-01 12:31

Wed, 21 Mar 2001 11:46:51 +0100, skrev "Kim Larsen" <klx@dr.dk>:

> [...]
>browsere, så hvad skal jeg gribe og gøre i. For øvrigt, så er det FP 2000
>jeg bruger, hvis det skulle give nogen bedre forståelse

Det er så godt som umuligt at hjælpe dig, hvis vi ikke må se siden.
Så prøv at uploade den, hvis den ikke allerede er det og giv os
url'en.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 18. marts 2001.

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-03-01 14:19

Jeg har fundet en løsning, lidt billig, men det virkede. Jeg satte en
vandret streg in i cellen ved siden af, og så passede tingene ? ? ?

Kim Larsen