MS Windows
briani 27239
Stifinder starter automatisk
Fra : John Vedsegaard

Dato : 02-04-03 16:01

Hvorfor starter stifinder altid automatisk sammen med windows?
Hvordan får jeg den til at holde op med det?

Malemester John Vedsegaard
Brug min hjemmeside for gratis hjælp med malerarbejde.
http://home19.inet.tele.dk/taform/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-03 16:42

Kig på http://www.wintip.dk/hotspots/ts/ts6.htm

Fra : John Vedsegaard

Dato : 02-04-03 17:16

> Kig på http://www.wintip.dk/hotspots/ts/ts6.htm

Desværre jeg har ikke norton på systemet.
Filen der henvises til på linket findes ikke på min computer (IAMAPP.EXE).
Der findes heller ikke nøgler i regedit med navnet symantec.

John.

Fra : Anders Lund

Dato : 03-04-03 21:01

John Vedsegaard wrote:
> Hvorfor starter stifinder altid automatisk sammen med windows?
> Hvordan får jeg den til at holde op med det?

Hvilken mappe åbner den?

Hvilken windows version bruger du?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : John Vedsegaard

Dato : 04-04-03 19:07

> Hvilken mappe åbner den?

Den åbner C:\

> Hvilken windows version bruger du?

Windows version 98se

I registreingsdatabasen er der ikke noget under hverken "run" eller
"runservices".

John