MS Windows
briani 27239
Windows media player 9.0
Fra : RIPRAPRUP

Dato : 02-04-03 15:43

Hvorfor er der en slags firkant som flikflakker rundt på skærmen når jeg
skal se enten vcd, svcd eller dvd på WMP ?

Der er ikke noget når jeg ser andre formater såsom AVI og Divx ????? Den er
kommet fornylig..... Tror sammen med WMP 9.0.

mvh. RRR

Fra : Madsen

Dato : 02-04-03 23:17

RIPRAPRUP skrev:

> Hvorfor er der en slags firkant som flikflakker rundt på skærmen
> når jeg skal se enten vcd, svcd eller dvd på WMP ?

Sker det også når du afspiller *.wmv-filer? Grunden til jeg spørger
er at det har jeg oplevet i MediaPlayer9 i forbindelse med at jeg gør
afspillingsvinduet større eller mindre. Det sker langt fra hver gang,
men det er sket. Det er ikke noget jeg har set i tidligere versioner
af MediaPlayer.
VCD, SVCD og DVD afspiller jeg normalt i PowerDVD så det bruger jeg
ikke MediaPlayeren til.

Madsen.

Fra : Duck

Dato : 03-04-03 09:00

> Hvorfor er der en slags firkant som flikflakker rundt på skærmen når jeg
> skal se enten vcd, svcd eller dvd på WMP ?

Havde samme problem med 8.0. Opstod efter installation af Nimo-codec pakken
(SLD og KL codecpakkerne gav samme problem). Problemet blev løst ved
afinstallation af codecpakkerne, og efterfølgende installation af kun de
nødvendige codecs - Kan desværre ikke huske hvilke
Erik