Klik på tilbage knappen i din browser.
Fra : Michael Petersen

Dato : 02-04-03 14:44

Hvordan laver man samme funktion, via eks. en henvisning href="??", som den
man får ved at trykke på tilbage knappen i sin browser?
--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-04-03 14:55

Michael Petersen skrev:

> Hvordan laver man samme funktion, via eks. en henvisning
> href="??", som den man får ved at trykke på tilbage knappen i
> sin browser?

Virker i sagens natur kun i browsere der understøtter javascript
(og ikke har det slået fra).

Med et serversidesprog kan man også brugere headeren HTTP_REFERER -
det svarer dog ikke præcis til browserens tilbageknap, HTTP_REFERER
sendes kun når der linkes fra en side til en anden (og den kan også
blokeres, så heller ikke her kan man være helt sikker).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Michael Petersen

Dato : 02-04-03 15:24

Jeg har valgt at bruger <a
href='<%=Request.ServerVariables("HTTP_REFERER")%>'> Tilbage</a>

--
CAEB4jcdmfdk@gyrosmod.dtext.news.tele.dk...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-04-03 15:29

Michael Petersen skrev:

> Jeg har valgt at bruger <a
> href='<%=Request.ServerVariables("HTTP_REFERER")%>'> Tilbage</a>

O.k. Hvis du vil gøre lidt til gengæld kan du læse min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen