Den ultimative lejlighed!
Fra : Per

Dato : 02-04-03 14:33

Fra : Michael Castensen

Dato : 02-04-03 15:02

Fra : Jesper Winding

Dato : 02-04-03 15:31

Der er ingen grund til panik!

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 03-04-03 08:42

Per's utterance expressed in
news:3e8ae6aa$0$156$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> ...for Star Trek fans:
> http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2313535427&category=
> 12605

Hvis ikke det var for den dårlige location (UK) og
den pebrede pris (2 millioner dollars!!!).... så
ja! ja! ja! ja! det er da for fedt at lave sådan
noget ved sin lejlighed!

Jeg synes det er vildt at have en en meter lang ISD
(Imperial Star Destroyer) stående i min et-værelses
- men det der!!! Det er vildt :)

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-04-03 18:41

Per wrote:
> ...for Star Trek fans:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2313535427&category=12605

Anti-klimaks, når man har en pige med hjem! :)

--
Jacob

The memories of my family outings are still a source of strength to me.
I remember we'd all pile into the car - I forget what kind it was - and
drive and drive. I'm not sure where we'd go, but I think there were
some trees there. The smell of something w s strong in the air as we
played whatever sport we played. I remember a bigger, older guy we
called "Dad." We'd eat some stuff, or not, and then I think we went
home. I guess some things never leave you.

Fra : Per

Dato : 04-04-03 08:12

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2313535427&category=12605

> Anti-klimaks, når man har en pige med hjem! :)

Hvad snakker du om?! Man kan da bare beame en babe direkte ind i lejligheden
og så give hende en gang faser-stun, så er hun da klar.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 04-04-03 09:45

> Hvad snakker du om?! Man kan da bare beame en babe direkte ind i
lejligheden
> og så give hende en gang faser-stun, så er hun da klar.

Så kan selv en wookie score!

Fra : PerX ...

Dato : 05-04-03 01:10

In article <3e8ae6aa$0$156$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, pzk@crayon.dk
says...
> ...for Star Trek fans:
> http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2313535427&category=12605

No way ... med mindre der følger en lille ensign eller to med (i de der
stramtsiddende sparkedragter ;)