Siemens S45 opgradering
Fra : Lukas Lunow

Dato : 02-04-03 13:27

Hej Alle

Jeg har i dag opgraderet min S45 til software version 28. Er der nogen der
præcist er blevet ændret i forhold til gamle versioner (f.eks 14)
Jeg har lagt mærke til at der er kommet mulighed for at tilføje danske tegn
til ordbogen, samt at det er en anden skrifttype som beskedredigering
opererer med. Kan det passe at den er hurtigere om at indlæse
informationerne fra SIm kortet når man lige har tændt den?

Mvh
Lukas

--
Fjern nummer ni i min email

Fra : Andreas Hinz

Dato : 02-04-03 20:48

Wed, 02 Apr 2003 14:27:03 +0200
skrev Lukas Lunow <9lu9kas9@diku.dk>:

> Jeg har i dag opgraderet min S45 til software version 28.

Hej,
må jeg spørge hvor du har fundet den henne?

Jeg kan kun finde den officielle 21, men en del henvisninger til 28, men
ingen filplaceringer.

> beskedredigering opererer med. Kan det passe at den er hurtigere om at
> indlæse informationerne fra SIm kortet når man lige har tændt den?

Jeg har læst at SMS-menuer og WAP-browser er blevet hurtigere.

--
Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüssen

Andreas Hinz
fjern et "c" fra min e-post adresse