2 hub's som kan sættes sammen !!!
Fra : kfc

Dato : 21-03-01 11:30

hejsa

vi er 2 grubber som gerne vil mødes et par gange om år'et
og hygge lidt med vores pc'er ( spille - data - osv ) så vil jeg lige høre
om HVAD man skal kikke efter nå man skal have 2 STK hub's som man kan / SKAL
sættes sammen så vi alle CA 14-15 pc'er kan hygge

vi kikke efter 2 stk 100 mbit med 8 porte

takker for lidt info

kfc

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 21-03-01 11:53

kfc@ofir.dk (kfc) skrev i
<Op%t6.20594$44.1357466@news010.worldonline.dk>:

> [...]
>kan / SKAL sættes sammen så vi alle CA 14-15 pc'er kan hygge
>
>vi kikke efter 2 stk 100 mbit med 8 porte

Se efter en HP ProCurve 408 - den kører 10/100 megabit, finder selv ud af
at krydse eller ikke krydse kablerne og er lige god til halv og fuld
duplex. Det kan man s'gu' kalde plug-n-play! Og den larmer ikke - ingen
blæser.

8 port udgaven er til ca. 1400 kr med livsvarig garanti.

--
Best regards,
Niels Kristian Jensen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-03-01 12:00

On Wed, 21 Mar 2001 11:29:42 +0100, "kfc" <kfc@ofir.dk> wrote:

> vi kikke efter 2 stk 100 mbit med 8 porte

Se i stedet efter to stk. 8-ports hubs, eller endnu bedre (når I
nu ved, at I har brug for mere end 8 porte), gå efter en
16-ports.

Switches er bedre end hubs, og koster ca. det samme, så der er
ikke længere gode argumenter for at købe hubs.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : kfc

Dato : 21-03-01 12:07

hej

grunden til 2, er at vi er flere stede i landet og at vi mødes ( ALLE ) kun
et par gange om år'et , men er vi mødes ( jaa nogle af os ) mere et par
gange om år'et....

derfor vil vi have 2....

kikke lidt på din switches ide....

kfc

> [...]
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
Postel

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 21-03-01 16:21

Hej Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG>

>Switches er bedre end hubs, og koster ca. det samme, så der er
>ikke længere gode argumenter for at købe hubs.

Bortset fra ting der ikke fungerer på switche. Jeg har set både
SNA/DLC og nogle kopi-printer-ting opføre sig højst underligt når det
går gennem en switch.

P.S.
Har ingen anelse hvorfor.

--