MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
opdateringer til winXP home
Fra : Michael

Dato : 02-04-03 12:36

Hej

Er der en venlig sjæl der kan vise mig vejen til Microsofts hjemmeside, hvor
de fulde opdateringer ligger. Jeg tror de kaldes administrative
installeringer.

Jeg skal have downloadet nogle større opdateringer (sp1 osv) til windows xp
home til en der kun har 56k modem og da han ikke har uendelig tid til at
hente så store opdateringer har jeg tilbudt at hente dem for ham og så
brænde dem ud på cd.

Michael

Fra : Leo.E

Dato : 02-04-03 15:38

"Michael" <spinksMÅIKKESPAMMES@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3e8acb19$0$29525$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> home til en der kun har 56k modem og da han ikke har uendelig tid til at
> hente så store opdateringer har jeg tilbudt at hente dem for ham og så

Er det windows update du tænker på?
hvis det er, så er det jo din maskine der bliver scannet!
Har jeg misforstået noget?
Hilsen: Leo

Fra : Michael

Dato : 02-04-03 16:00

On 2 Apr 2003 06:37:57 -0800, le01@post9.tele.dk (Leo.E) wrote:

>Er det windows update du tænker på?
>hvis det er, så er det jo din maskine der bliver scannet!
>Har jeg misforstået noget?
>Hilsen: Leo

Nej det er ikke windows update jeg tænker på.

Jeg skal have brændt diverse opdateringer og service packs ned på cd,
så jeg kan installere dem på en anden computer end min egen. Problemet
er, at min kammerat ikke har andet end et 56k modem og hvis han skulle
DL 100 mb opdateringer til Windows XP home ville det tage meget lang
tid.
Derfor har jeg tilbudt at hente opdateringerne til ham på min 1 mbit
linje. Men jeg kan ikke bare gå ind på Windows Update, da det jo netop
er min computer der scannes og ikke min kammerats, som er den
opdateringerne skal installeres på.

Derfor efterlyser jeg den webside, hvor microsoft har opdateringerne
til at ligge som alm. exe- eller zip-filer, jeg kan brænde ud på cd,
og ikke som de der aktive opdateringer på windows update.

Håber det blev lidt klarere nu.

Michael

Fra : Edmund

Dato : 02-04-03 16:17

Michael wrote:

> Derfor efterlyser jeg den webside, hvor microsoft har opdateringerne
> til at ligge som alm. exe- eller zip-filer, jeg kan brænde ud på cd,
> og ikke som de der aktive opdateringer på windows update.

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/default.asp

For så at få de opdateringer der er kommet siden SP1a skal du ind på
windows update

I det venste vindue klick "Gør Windows update personlig"
så kommer en højre side, klick på:
"Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også"
Gem indstillingere
så venstre side, klick på
"Windows updat-katalog"
så højre side
" Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer"
Vælg styresystem.
Så klick på vigtige opdateringer og Service packs

--
Mvh Edmund

Fra : Michael

Dato : 02-04-03 17:01

On Wed, 2 Apr 2003 17:16:38 +0200, "Edmund" <edm@os.dk> wrote:

>http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/default.asp
>
>For så at få de opdateringer der er kommet siden SP1a skal du ind på
>windows update

Excellent! Lige hvad jeg skulle bruge.

tak for det!

Michael

Fra : rsnilsen

Dato : 02-04-03 16:22

"Michael" skrev d. 02-04-03 16:00 dette indlæg :

> [...]
> til at ligge som alm. exe- eller zip-filer, jeg kan brænde ud på cd,
> og ikke som de der aktive opdateringer på windows update.

Hej
Forsøg her
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/defaul
t.asp
Komputer for alle har en full versjon av service pack 1
Blad no 3, 2003.
mvh
Nilsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 02-04-03 23:27

Michael skrev:

> Er der en venlig sjæl der kan vise mig vejen til Microsofts
> hjemmeside, hvor de fulde opdateringer ligger. Jeg tror de kaldes
> administrative installeringer.

Du kan hente mange opdateringer til Windows på Windows Update-
kataloget.
Gå ind på <http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp>
og klik på 'Gør Windows Update personlig' hvor du så placerer et
flueben i feltet 'Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget
under Se også'. Gem derefter indstillingerne ved at klikke på
knappen med samme navn. Nu har du adgang til update-kataloget
ude på hovedsiden hvor bla. SP1 kan hentes fra, men husk at vælge
den rigtige Windows og sprogversion.

Madsen.