Knuder.
Fra : Smat

Dato : 02-04-03 11:46

Først lige lidt blær.
I lørdags var Apollo ude og prøve en sele til en trækvogn for første gang.
Målet for dagen var at han skulle vænne dig til selen.
Men min hund er jo sej, så han var da ligeglad med den sele. Så fik han
flasker bagpå, igen var han ligeglad, både da vi gik på græs, grus og
asfalt. Derefter blev han udsat for støj, det tog lige et par forsøg før han
var helt ligeglad med det, men det kom hurtigt. Alt dette tyder på at hvis
han får lov (pga hans HD) når han er blevet lidt større, så bliver han bare
super til at gå med vogn. Ihh det kunne være sjovt.
Når men da vi var derude opdagede vi en knude på ham, den sidder næsten i
lysken, den er på størrelse med en godt udblødt kidneybønne.
Da vores dyrlæge skulle lave en biopsi sprøjtede der blod ud, hun mente vi
lige skulle se om det bare var det der skulle til. Det er 2 dage siden hun
gjorde det, der er ikke sket noget endnu, den er der stadig. Er der nogen af
jer der har erfaringer med knuder på hvalpe/unghunde?
Hvad har det været? Fedtknuder er jo ikke almindelig på så unge hunde, den
sidder så man kan flytte med den og er ikke fuldstændig hård som
cancerknuder ofte er. Den virker ikke til at være øm og genere ham.
Jeg er altså mere nysgerrig end bekymret. Jeg er jo med at være vandt til at
min hund er et "bette skravl".

Hilsen
Margrethe

--
http://home1.stofanet.dk/smat/

Fra : Therese

Dato : 02-04-03 13:05

Hvor skal I da bare meget igennem.
Jeg aner ikke noget om knuder, men ville bare lige sige, at jeg føler med
jer

--
knus
Therese

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-04-03 14:06

"Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cancerknuder ofte er. Den virker ikke til at være øm og genere ham.
> Jeg er altså mere nysgerrig end bekymret. Jeg er jo med at være vandt til

Hej Margrethe

Når du nu siger, det sprøjtede ud med blod, så kan vi jo gætte på det mest
fredelige af dem alle, altså kort og godt en åreknude, en seneknude er det
ikke, for den ville være hård, så skal vi ikke foreløbig holde os til
åreknuden, det lyder jo til du kan flytte lidt rundt på den, og klemme uden
det generer ham.

Håber jeg nåede at få slettet et andet indlæg om samme, det var bare det
forkerte indlæg jeg svarede på.

M.V.H....Benny..